I stało się wyła mi czasami pompa wspomagania szczególnie jak auto było załadowane . Miałem na dniach wymienić pompę
a tu eksplodowała maglownica , część silnika od tyłu zalana . Przekładnia wcześniej była sucha zero wycieków . Olej wyciekł przez prawą osłonę . Może jakoś na sucho dojadę 5 km do warsztatu bo bez kanału maglownicy raczej nie wymienię . Jaką firmę polecacie do regeneracji ???
http://tufotki.pl/SSr4m
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 914 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zakopane Posiadane auto: Renault Clio 1,4 16V 2003 98KM, Renault Trafic 2,0 dCi 2009 140 KM
Piwa: 75/29
Wysłany: Sob 09 Wrz 2017, 07:29
Temat postu:
Re: ( Renault Trafic ) Wyciek z maglownicy
Ja w swoim Trafiku robiłem tutaj http://regeneracja-maglownic.pl/
Właśnie miesiąc temu skończyła mi się gwarancja (dają 2 lata). No nie zrobiłem przez ten czas za dużo bo 60 tys ale jak na razie wszystko o.k. Wtedy kosztowało mnie to 8 stów plus przesyłka 2 x 30,- . Jak zależy Ci na czasie to odeślą Ci zaraz inną - gotową, jak wolisz to czekasz 1-2 dni na swoją.
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 914 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zakopane Posiadane auto: Renault Clio 1,4 16V 2003 98KM, Renault Trafic 2,0 dCi 2009 140 KM
Piwa: 75/29
Wysłany: Pią 15 Wrz 2017, 09:52
Temat postu:
Re: ( Renault Trafic ) Wyciek z maglownicy
Cześć. Widzę, że idziesz dokładnie "moją ścieżką". Po wymianie maglownicy trochę pojeździłem i okazało się, że pompa też do wymiany. Kupiłem tutaj https://www.wajbex.pl/czesci-samochodowe/pompa-hydrauliczna-ukladu-kierowniczego-renault-trafic-ii-autobus-jl-2-0-dci-115-jl0h-2006-08-,8A-93-4752-19857-2-12.aspx. Do ceny trzeba doliczyć kaucję, którą Ci zwracają jak odeślesz starą (odsyłają to gdzieś do fabryki bodajże TRW) tak więc nie licz na to, że jak wymontujesz swoją i ją oddasz od razu z zamówieniem to zapłacisz "gołą" cenę. Na kasę trzeba trochę poczekać.
Ja po zamontowaniu nowej pompy zrobiłem taki myk, że do zbiorniczka wyrównawczego wsadziłem mały magnesik neodymowy. Trzyma się sam na bocznej ściance, bo jest tam metalowa opaska, która trzyma zbiorniczek. Oprócz tego na wszelki wypadek po 2 tys km wymieniłem olej we wspomaganiu. Wiadomo, na początku zanim wszystkie stykające - współpracujące części się dotrą degradacja jest największa a potem to wszystko krąży po układzie. Teraz magnesik wszystko wyłapuje i "mam spokojną głowę".
Pompa i maglownica wymieniona na razie wszystko dobrze.... zostało mi tylko to szarpanie budą na boki od prędkości 60 do 120km przy przyśpieszaniu albo przy podjeździe pod górę czuć wibracje w kabinie . Poduszki - opony - geometria ok . mechanik obstawia prawą półoś ale luzy są minimalne nie wiem czy od tego takie wibracje
Ja chyba tego trafika oddam na złom . Dzisiaj po zrobieniu trasy 600 km nakręcając już pod domek straciłem wspomaganie
Wychodzę z auta śmierdzi olej , otwieram maskę cały silnik zalany olejem!!! Pompa strzeliła od strony dekla . Masakra !!!
Maglownica regenerowana , pompa też tylko w innej firmie . Dzwonie do gościa od pomp wyśle mi bez problemu ale mówi że będzie to samo ponieważ jak on twierdzi blokuje rozdzielacz się na maglownicy . Faktycznie wspomaganie było ale przy kręceniu kierownica czuć było mrowienie na kierownicy . W czasie jazdy było ok . Firma która regenerowała maglownice twierdzi że rozdzielacz jest raczej dobry tylko coś z przewodami nie tak . Gościu mówił że maglownice testują na stanowisku pod ciśnieniem i mało prawdopodobne żeby rozdzielacz padł po miesiącu. Facet od regeneracji pomp mówił że często wywala dekiel od pompy w modelu trafic i master podobno taka przypadłość przy skręcie na maxa . Czy miał ktoś taki przypadek ???
Jestem po wymianie pompy wspomagania . Rozebranie przodu to mały pikuś z tym ile miałem czyszczenia , alternator zalany olejem , wentylatory ogólnie cały przód . Pompa straciła szczelność od strony dekla . Nowa zamontowana , ale dalej jest mrowienie na kierownicy jak kręcę na postoju . Wibracje są przenoszone na karoserię czasami . W czasie jazdy wspomaganie pracuje prawidłowo . W czwartek będę sprawdzał jeszcze łożyska amortyzatorów ale podczas kręcenia kołami dotykając sprężyn nie czuć przeskoków typowych przy skończonym łożysku .
2 pompa po regeneracji i znowu cieknie !!! Firma która regeneruje twierdzi że na duże ciśnienie w układzie i rozwala pompę . Dzwoniłem do 8 innych firm zajmujących się regeneracją i twierdzą że to bzdura Pompa zawór który reguluje ciśnienie . Przewody maglownica sprawdzona . kupował ktoś zamiennik miedzy 250 a 400 zł ???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.