Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): węgrów Posiadane auto: vectra c 2.2 dizel
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 15:32
Temat postu:
cięzko pali na zimnym silniku
witam posiadam od 2 tygodni renault thalia 2002r 1.4 8 v z gazem wszystko było oki od paru dni po nocy musze kręcić rozrusznikiem z cztery razy dopiero odpali, jak odpali chodzi ładnie podłączyłem obd wyświetlił się kod błędu PO136 wykasowałem go już się nie wyświetla ale samochód kiepsko pali rano macie jakieś pomysły
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): węgrów Posiadane auto: vectra c 2.2 dizel
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 20:10
Temat postu:
Re: ( Renault Thalia ) cięzko pali na zimnym silniku
tak wyczytałem może immobiliser szwankuje powiedzcie mi czy jak immobiliser by się popsuł to rozrusznik będzie kręcił ale to i na ciepłym by sie działo to samo a on jak już zapali to cały dzień pali super
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 20:43
Temat postu:
Re: ( Renault Thalia ) cięzko pali na zimnym silniku
the_1piotr napisał:
patrząc na wiek i na obecnosc LPG
1, sprezanie - jego brak z powodu zuzycia i obecnosci LPG
2, zawory ich nieszczelnosc ..jak wyzej suchy LPG powoduje szybkie zuzycie
po rozgrzaniu nastepuje zludzenie poprawy z powodu rozgrzania elementów i dostarczenia oleju co powoduje tymczasowe zmniejszenie przedmuchów
Kto ci napchał do głowy takich głupot?
Gaz nie psuje silnika bo jest suchy tylko tępy gazownik nie potrafi poprawnie zestroić systemu i następuje zubożenie mieszanki a w wyniku tego wzrost temperatury spalania i wypalenie gniazd zaworowych. Opadnięcie zaworów w wypalonych gniazdach(w zasadzie to podniesienie się ich/głębsze wniknięcie grzybka w gniazdo) powoduje ich podparcie i zmianę stopnia wypełnienia komory spalania, dla wiadomości- ciśnienie sprężania będzie wzorcowe a silnik będzie kulał.
Ostatnio zmieniony przez milejow dnia Czw 24 Maj 2018, 20:48, w całości zmieniany 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 20:45
Temat postu:
Re: ( Renault Thalia ) cięzko pali na zimnym silniku
bunia26 napisał:
przebieg oryginalny 160 tys km salonowy 2 właściciel od nowości silnik cyka jak zegarek to na pewno nie to
Spartolona gazownia jest w stanie rozjechać ten silnik w 5-6 tyś kilometrów więc twierdzenie ,,że to na pewno nie to,, to okazywanie swojej niewiedzy w temacie. Zdejmij pokrywę rozrządu i sprawdź luz zaworowy, przy zasilaniu gazem tą czynność powinno robić się co 10-15tyś km.
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): węgrów Posiadane auto: vectra c 2.2 dizel
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 21:35
Temat postu:
Re: ( Renault Thalia ) cięzko pali na zimnym silniku
zawory nie klepia do tej pory było dobrze drugi dzień coś z rana szwankuje a co myślicie o pompce paliwa może byc tak że na zimnym silniku daje za małe ciśnienie
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): węgrów Posiadane auto: vectra c 2.2 dizel
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 21:38
Temat postu:
Re: ( Renault Thalia ) cięzko pali na zimnym silniku
dodam jeszcze że gaz sekwencja wszystko ładnie chodzi a co do gazu to mogę się wypowiedzieć że jeżdżę tyle lat samochodami i jakoś silnik nie pada ostatnio miałem meganke 2.0 z gazem z holenderskim gazem podejrzewam że oryginalny od nowości 21 lat na blacie 300 tys z czego ja zrobiłem 100 a ile w realu nikt tego nie wie i silnik chodził bez problemu
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 819 Skąd jesteś (miejscowość / region): siedlce Posiadane auto: trafic II 2008. 2.0 dc i115 , espace IV 2008, 2.0dci dpf 173kM
Piwa: 26/6
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 22:14
Temat postu:
Re: ( Renault Thalia ) cięzko pali na zimnym silniku
dzieci
silnik od gazu sie nie rozpada ) natomiast gaz jest paliwem suchym niszczy pierscienie i wypala zawory co z biegiem eksploatacji daje takie objawy jak u ciebie kazdy inzynier to wie bo to oczywista ozywistosc
ale lpg-ka nie przekonasz
skoro na gazie oszczedzasz polowe , dołóz drugą instalace, jazda bedzie za darmo , a przy trzeiej to juz bedziesz zarabial )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Thalia ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.