Po ponad rocznym postoju trafic r 2011 2.0 m9r 786 odpalił na trzy cylindry. Odpala w miare dobrze, jedynie mocno dymi.
Wtryski zostały sprawdzone na stole, założone lecz bez poprawy, dalej kuleje. Korekty wtryskiwaczy ponad 5.
Mechanik podejrzewa, ze spadła dzwigienka z któregoś zaworu wylotowego i chce sciągać głowicę.
Mam pytanie czy jest to konieczne, może wystarczy zdjęć samą pokrywę zaworów i jesli jest to możliwe stwierdzić czy któraś dzwigienka spadła?
Po rozpięciu rozrządu obligatoryjnie trzeba go wymienić czy moze być obecny?
Masz moze jakąś sugestię co jeszcze sprawdzić przed zrzucaniem głowicy.
Jutro przestawiam samochód do innego zakładu ale po wstepnej rozmowie tez podejrzewają problem z zaworem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.