Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczoreknew

Debiutant



Dołączył: 26 Wrz 2016
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Renault Master 2,3Dci 2014
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 30 Lis 2019, 09:29
Temat postu:

Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


Witam,

Mam problem z Renault Master 2.3dci 2014r. Jakiś czas temu pojawił mi się błąd "sprawdź uklad wydechowy" który zignorowalem ponieważ auto było w trasie, po jakimś czasie(kilku dniach) wyświetlił się błąd "sprawdz wtrysk"następnie wylaczyl się tempomat. Po oddaniu auta do serwisu "fachowcy" stwierdzili że był zapowietrzony uklad chłodzenia ponieważ błędy wyrzucił EGR, i już powinno być ok, po 2 dniach błędy wróciły, po ponownej wizycie Pan powiedział że jest to wina uszczelki pod głowicą bo w układzie chłodzenia jest CO2, co moim zdaniem było powiedziane na odwal się. Panowie czy jest możliwość sprawdzenia szczelnosci chlodniczki egr bo to przecież daje te same objawy? Może ktoś już miał podobny problem i wina leży np w elektryce, bo moim skromnym zdaniem uszczelka pod głowicą nie daje takich efektów, auto chodzi normalnie, dobrze przyspiesza, brak jest jakiegokolwiek dymienia czy problemów z rozruchem.
Powrót do góry
BlackRaven

Auto Maniak



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 1558
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: Megi II 1.6 16V
Piwa: 67/2
Wysłany: Sob 30 Lis 2019, 12:07
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


Problemem jest to czy oszczędzasz na kasie czy masz marny serwis bo to wiele wyjaśni. Chłodniczkę można wypiąć z układu ale nie robią tego bo nie potrafią czy ty chcesz tanio ? Im nowsze auto tym większe koszty przy naprawach.
_________________
Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200
Powrót do góry
kaczoreknew

Debiutant



Dołączył: 26 Wrz 2016
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Renault Master 2,3Dci 2014
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 30 Lis 2019, 12:20
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


Na kasie nie oszczędzam bo to auto ma być sprawne w 100%, wiem ile kosztuje holowanie i serwis np w Niemczech lub w Holandii. Serwis moim zdaniem zlał to całkiem, roboty mieli tyle że przy odbieraniu auta serwisant wykonywał inny telefon do klienta. Autoryzowany serwis w Kielcach Rolling Eyes
Powrót do góry
BlackRaven

Auto Maniak



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 1558
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: Megi II 1.6 16V
Piwa: 67/2
Wysłany: Sob 30 Lis 2019, 18:28
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


Jeden dobry prywatny serwis i w nim jeden mechanik zawsze ten sam. To działa
_________________
Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200
Powrót do góry
kaczoreknew

Debiutant



Dołączył: 26 Wrz 2016
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Renault Master 2,3Dci 2014
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 01 Gru 2019, 18:55
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


Masło maślane, oczywiście że to by było najlepsze rozwiązanie, ale nie mam w okolicy nikogo sprawdzonego na 100% , myślałem że na serwisie się nie zawiode.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Nie 01 Gru 2019, 18:55
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
eekz

Auto Maniak



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 518
Skąd jesteś (miejscowość / region): białystok
Posiadane auto: Movano 2012 2.3 dCi / Infiniti M35x
Piwa: 11/3
Wysłany: Pon 02 Gru 2019, 10:38
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


ASO nie są niestety od naprawy, a od wymiany na nowe. Oni nie chcą/nie potrafią/nie mogą naprawiać niczego. Mój brat pracował wiele lat w Polskich serwisach w Audi, następnie VW, Citroen, znów VW i w żadnym z serwisów mechanicy nie mieli zgody na "większą" naprawę. Zawsze w grę wchodziła wymiana podzespołów. Obecnie jest szefem serwisu Audi w Norwegii i tam też jest dokładnie taka sama polityka. Z tym, że u nich to raczej wiadoma sprawa, że właściciele aut nie będą bawić się w robienie po taniości.
Powrót do góry
BlackRaven

Auto Maniak



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 1558
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: Megi II 1.6 16V
Piwa: 67/2
Wysłany: Pon 02 Gru 2019, 12:29
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


Jest coś takiego jak Forum Pikur tam są fora regionalne i wskażą ci dobry warsztat w okolicy
_________________
Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
kaczoreknew

Debiutant



Dołączył: 26 Wrz 2016
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Renault Master 2,3Dci 2014
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 13 Gru 2019, 21:00
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


Auto jeździ dalej, i prócz tego że jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia nic się nie dzieje, poczekam, jeżeli będzie coś wiadomo dam znać.
Powrót do góry
kaczoreknew

Debiutant



Dołączył: 26 Wrz 2016
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Renault Master 2,3Dci 2014
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 17 Gru 2019, 12:31
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Renault Master, CO2 w układzie chłodzenia.


Dla potomnych, problem leżał w chłodnicy EGR-u. Sprawdziłem po około 10 km twardość węży i były mega napuchnięte, oczywiście plus ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, zostawiłem auto na noc i z rana odpaliłem auto na zimnym silniku popracował do momentu aż złapie 90 stopni i otworzy duży obieg, bardzo ważne jest to żeby pracował na wolnych obrotach. Węże nie zrobiły się twarde, ostatecznym testem było złączenie dwóch węży od chłodnicy EGR-u i przejechaniu się, po 10km węże dalej miekkie i brak juz takiego dużego ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym. Problem leżał w nieszczelności owej chłodniczki i w momencie włączania się turbosprężarki spaliny dostawały takiego ciśnienia że przedostawały się do układu chłodzenia.

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Renault Master »

Opinie o samochodach Renault Master - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne


RenaultMegane

47 900

2016r.

173 656 km

kujawsko-pomorskie

RenaultScenic

22 900

2009r.

149 825 km

łódzkie

RenaultCaptur

33 850

2013r.

70 900 km

wielkopolskie

RenaultMegane

44 900

2016r.

179 391 km

kujawsko-pomorskie

RenaultClio

9 499

2006r.

223 000 km

warmińsko-mazurskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2020 Created by idealneT and OM System