Thalię zaprezentowano w 1999 roku. Wkrótce po tym okazało się, że dołożenie do Clio dużego kufra było dobrym posunięciem. W ciągu 7 lat w fabrykach zlokalizowanych na całym świecie wyprodukowano ponad 500 tys. Thalii. Obecnie mały sedan Reanult pod różnymi nazwami, m.in. Symbol, Clio Classic, Thalia, a nawet Nissan Platina, jest oferowany w ponad 64 krajach. Największy rynek zbytu stanowi Turcja - w tym roku kupiono tam niemal 44,4 proc. światowej produkcji Thalii. Natomiast w Europie Środkowej w ubiegłym roku sprzedano 12 850 sztuk tego modelu - jednym z ważniejszych rynków jest Polska. Sprawdziliśmy, czy
modernizacja miała sens.
Nowe wnętrze i coś ekstra
Nie trzeba się specjalnie przyglądać, aby znaleźć różnice. Muszę przyznać, że zmiany pomimo iż nie są bardzo zaawansowane, odniosły zamierzony efekt. Dzięki nowym zderzakom, atrapie chłodnicy oraz innym kloszom tylnych lamp Thalia wygląda korzystniej. Teraz można doposażyć ją również w lakierowane klamki oraz obudowy lusterek - niby niewiele, ale dzięki temu całość bardzo wydoroślała. Największe zmiany znajdziemy we wnętrzu, w którym zmodernizowano deskę rozdzielczą, która została przejęta z Clio III. Postęp jest znaczny. Egzemplarz, z którym zapoznaliśmy się podczas pierwszych jazd, wyposażono w skórzane wykończenie kierownicy oraz dźwigni zmiany biegów, dodatkowo na pokładzie Thali znalazła się automatyczna klimatyzacja. Jednak najważniejszą zmianą w nowej Thalii jest składane oparcie tylnej kanapy, dzięki któremu można zwiększyć pojemność bagażnika. Otwór nie jest wielki - ale dzięki temu w małym sedanie można w końcu przewieźć dłuższe bagaże - np. narty.
3 silniki i 3 wersje wyposażenia
Faza 4. Thalii jest oferowana z dwoma silnikami benzynowymi 1.2 (75 KM) i 1.4 (100 KM) oraz 1,5-litrowym, 70-konnym turbodieslem. Pierwszy i ostatni są dostępne we wszystkich specyfikacjach Authentique, Alizé oraz All Inclusive. Natomiast najmoc-niejsza jednostka jest dostępna jedynie w najbogatszej wersji. Auto standardowo otrzymuje czołowe poduszki powietrzne oraz ABS.
osobiscie uważam iż pierwsze modele thali z 2001 roku były najładniejsze
denerwuje mnie w nowej thalii plastikowa atrapa koloru czarnego zmiony wygląd reflektorów są beznadziejne
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 48 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bytom Posiadane auto: fiat albea 1240
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 02 Mar 2009, 17:21
Temat postu:
Re: ( Renault Thalia ) Thalia po liftingu
Czy tego liftingu, o którym mowa powyżej dokonano w 2002r i od tego momentu wszystkie Thalie tak wygladają? Bardzo mi sie podoba, pomimo tego, że inni zgoła mają inną opinnie.
Sam jestem zainteresowany nabyciem modelu z 2002r. Dlatego szukam wielu informacji
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Sro 01 Wrz 2010, 00:17
Temat postu:
Re: ( Renault Thalia ) Thalia po liftingu
Nie drugi ale 3-ci i pojawił się dopiero w 2006roku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Thalia ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.