Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): małopolska Posiadane auto: renault trafic 2.0 dci 12/2007po liftingu
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Gru 2010, 23:56
Temat postu:
Wtryski uszkodzone
Witam
Nie wiem czy to koniec moich problemów ale liczę na profesjonalizm mojego mechanika. Wg. niego uszkodzone mam dwa wtryski- 1 daje na przelewy(uszkodził mi listwę powrotów-na serwisie Reno 270zł)- powód złe paliwo, drugi też przez paliwo ale w dużej mierze uszkodzony poprzez dostanie się wody, nie wiem skąd(podobno z podszybia)- gdzieś z zewnątrz nie z paliwa. Aby sprawdzić problem z wtryskami dokładnie poprzez profesjonalny warsztat który zajmuje sie wtryskami - to szukać ze świeczką, podobno drogi sprzęt do takich wtrysków- najtaniej zakupić używkę i wymienić, tylko znaleźć używany i dobry- ryzyko, nówka min. 1200zł/szt. Pozostało mi zakupić używke- udało się za 300zł/szt. Zobaczymy czy to koniec mojej historii, mam nadzieje. Czy ktoś miał do czynienia z takim przypadkiem. Ps. aha nie przedstawiłem objawów mojego auta przed diagnozą- 1) ciężko pali, nie ważne czy zagrzany-pali za 5-6 razem(a na mrozie to nie da rady odpalić nawet-akumulator kaput), 2) gaśnie podczas jazdy szczególnie gdy mamy do czynienia z mieszaną jazdą-inną niż na autostradzie. Pozdrawiam
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): małopolska Posiadane auto: renault trafic 2.0 dci 12/2007po liftingu
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 15 Gru 2010, 21:04
Temat postu:
wtryski
po prostu we wtrysku znajdują się zaworki które nadmiar wtryskiwanego paliwa wyrzucają na powroty- i po prostu taki nawalił i w ten sposób uszkodził listwę powrotów. Podejrzewam że ma racje ponieważ on nawet nie wiedział o tym fakcie-dodatkowo powiedział który wtrysk 4 ostatni i akurat od tego wtrysku pękł mi ten wężyk- coś w tym jest. Diagnostyka wykazuje błąd z przepływem paliwa-no chyba fakt ponieważ na 1 wogóle nie dawało. W piątek będę miał autko więc się okaże czy mam dobrego mechaniora.
Pozdrawiam
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 373 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Mercedes Vito 2.2 2010
Piwa: 16/10
Wysłany: Czw 16 Gru 2010, 14:28
Temat postu:
Re: Wtryski uszkodzone
morek napisał:
..Nie wiem czy to koniec moich problemów ale liczę na profesjonalizm mojego mechanika. Wg. niego uszkodzone mam dwa wtryski- 1 daje na przelewy(uszkodził mi listwę powrotów-na serwisie Reno 270zł)- powód złe paliwo, drugi też przez paliwo ale w dużej mierze uszkodzony poprzez dostanie się wody, nie wiem skąd(podobno z podszybia)- gdzieś z zewnątrz nie z paliwa. ... Pozdrawiam
To możliwe.To jakaś wada konstrukcyjna w tych 2.0.
KToś tu kiedyś pisał ,że nawet mu w Warszawie gdzieś zrobili to na zasadzie naprawy pogwaranycjnej - wada fabryczna.
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): małopolska Posiadane auto: renault trafic 2.0 dci 12/2007po liftingu
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 19 Gru 2010, 02:05
Temat postu:
Wtryski panowie
A jednak panowie- no niestety wtryski mi padły 2 szt i to nie prawda że mówią sprzedający części - kupuj w komplecie z jednego 4 szt ponieważ bo to, bo tamto ... bla bla bla..... bo dobry mechanik wie który jest padnięty i wie że którego zmienić o nie ma żadnej reguły, wszystko do regulacji- problem jest taki iż one są takie drogie ponieważ to są pompowtryski i żaden poczciwy mechanior nie ma do tego sprzętu aby go naprawił-jestesmy zmuszeni do ich kupna(szukałem speców od wtryskiwaczów wszelakich- i RADZĄ : sprawdzaj na silniku-ten -dobry, 2-ten prawie dobry-jeszcze pochodzi, 3 - ooo kaput i 4 .......). Dałem za 2szt 700 zł + 250 mech ale teraz wszystko w porzadku. Chociaż jeszcze 3 z wtrysków z deka coś nawala (mechanik mi mówił - daje lekko na przelew) owszem wiedziałem ale jestem zmuszony. A propos co to za szpece AUTOMANICyyy w opisie na forum, że o takich rzeczach nie wiedzieli-to sobie wyobrażam co oni radzili innym - ja pisze he he z doświadczenia jakie miałem i tyle, a gwiazdki same przyjdą. Pozdro
Moje auto mialo nieoczekiwane spdki obrotów, 3h zero objawów i raptem 1sek spadek obrotów. W Alejach w Wawie wiedzą co z tym robić.
Mogliby pusicc proste info po PL serwisach, ze jesli cos nie bangla z wtryksami to maja zaczac od sprawdzenia, czy samochod ma "poprawione", uszczelnione podszybie i naprawy szły by szybciej ! ! !
Po serwisie wszystko działa ok, choć ostatnio ot tak zapaliła sie kontorlka wtryskówmi SERV
Paliło się chwile, zajezdzam na stacje, tankuje i nie odpala, kreci ale nic, przy ok 10probie zapalił, kontrolka dalej świeci i w końcu gaśnie.
Świece nie dawały oznak do niepokuj, nawet w najgorsze mrozy tej zimy silnik odpalał, najwyżej czasem po drugim grzaniu.
Obecnie 10dni po ok 2h świeceniu kontorlki nie ma żadnych objawów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.