Witajcie.
Mam problem z masterem jak w temacie.
Przekładałem silniki wraz z osprzętem w tym pompa wtryskowa.
Ustawiłem pompę kreską/znakiem do góry, rorząd nowy. Ciężko go odpalić, trzeba bardzo długo po kilkanaście razy kręcić, jak odpali to strasznie kopci. Na początku kręcił bez skutku potem złapał ale zgasł, aż w końcu odpalił, chodził na niskich obrotach, ok 500obr/min, strasznie kopci.
Na początku odpalałem go z tłumikiem, bardzo dużo sadzy wyleciało z wydechu, potem odkręciłem tłumik i kopcił na biało. Nie reaguje na gaz.
Pytanie:
W jakiej pozycji powinna być ustawiona pompa wtryskowa ? Ma ktoś jakiś schemat ?
silnik był kupiony i w każdej dziurze była szmata wciśnięta. W kolektorze dolotowym nie widziałem. Odkręciłem z powrotem cały przód i egr, okazał się że była głęboko szmata wciśnięta. Sprawa się rozwiązała- sprzedawca za głębo wcisł szmatę ;p
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.