Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 80 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Vel Satis 2,2 dci
Piwa: 4/0
Wysłany: Wto 08 Mar 2011, 15:07
Temat postu:
Re: ( Renault ) 2.0 t czy 3.5 V6
Jeśli światła nisko święcą a samochód jest bezwypadkowy to pewnie masz uszkodzony czujnik położenia xenonów który znajduje sie na przednim lewym wahaczu (złamana dżwigienka)
Pozdrawiam i gratuluje
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 127 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: ,Vel Satis 3,5 LPG
Piwa: 6/3
Wysłany: Nie 13 Mar 2011, 23:05
Temat postu:
Re: ( Renault ) 2.0 t czy 3.5 V6
Witam.Przeczytałem całe cztery strony i zwracając uwagę na brak wodolejstwa (słowa uznania), chciałbym postawić czysto teoretyczne pytanie: wymiana silnika dieslowego w Vel Satisie na 2,5 litra z Safranki.Chodzi mi raczej gabaryt i elektronikę.Zakładam wymianę ze skrzynią biegów od Safrany-pierwsze Vel Satisy też chyba były pięcio biegowe (?).Z innej beczki - dyskutowaliście Panowie nad awaryjnością silników na gazie.Poruszam się na tym paliwie już ok 17-18 lat.R 25 jeździłem blisko dwa lata robiąc po 500 km w tygodniu, dzień po dniu ,i mogę powiedzieć, że wszystko się psuło (elektryka, zawieszenie,blacharka), ale nie silnik.Teraz (5 lat) mam Safrane, robię ok 200 km w miesiącu i podtrzymuję to .Z wyrazami szacunku remikrad.
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 621 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo Posiadane auto: Vel Satis 3.0 dci 2004r
Piwa: 10/0
Wysłany: Sob 14 Kwi 2012, 14:29
Temat postu:
Re: ( Renault ) 2.0 t czy 3.5 V6
Pierwsze słyszę o takiej awaryjności tej jednostki w wielu pojazdach siedzi ten silnik i jest katowany niebotycznie i wykazuje zwykłą usterkowość a jeżeli ktoś mówi że musiał zrobić generalkę w silniku to podstawowe pytanie , ile to to przejechało i jak było użytkowane ,ja ostatnio widziałem w remoncie generalnym Merca W124 300D i co też mam mówić że awaryjny ? Najgorzej to tworzyć plotki a później mamy wyniki w cenach na giełdach gdzie Vel jest o połowę tańszy od Saaba z identycznym silnikiem a każdy "fachowiec" a bo Vel Satis to strasznie nie udany wynalazek strach kupować i taki jeleń kupuję Saaba i ładuję fortunę mówiąc, dobrze że nie kupiłem Vela bo bym zbankrutował
Kolego kamikadze , konkretnie poproszę o podparcie tej teorii a jak nie potrafisz to zmień forum i siej mitomanii
w sumie nieraz przeglądałem oferty sprzedaży vel satisa z silnikiem 3,5 i raz tylko spotkałem sie z autem, w którym cos stukało w silniku, w przeciwienstwie do wersji z dieslem
Pierwsze słyszę o takiej awaryjności tej jednostki w wielu pojazdach siedzi ten silnik i jest katowany niebotycznie i wykazuje zwykłą usterkowość a jeżeli ktoś mówi że musiał zrobić generalkę w silniku to podstawowe pytanie , ile to to przejechało i jak było użytkowane ,ja ostatnio widziałem w remoncie generalnym Merca W124 300D i co też mam mówić że awaryjny ? Najgorzej to tworzyć plotki a później mamy wyniki w cenach na giełdach gdzie Vel jest o połowę tańszy od Saaba z identycznym silnikiem a każdy "fachowiec" a bo Vel Satis to strasznie nie udany wynalazek strach kupować i taki jeleń kupuję Saaba i ładuję fortunę mówiąc, dobrze że nie kupiłem Vela bo bym zbankrutował
Kolego kamikadze , konkretnie poproszę o podparcie tej teorii a jak nie potrafisz to zmień forum i siej mitomanii
Kolego marecki już ci popieram
Renault Espace 2003r. przebieg przy zakupie ok 160tys dokłanie nie pamietam. Auto z polskiego salonu 2 włascicieli.
Po miesiacu zrobiłem remont całej skrzyni- wymieniony praktycznie cały środek.
Po ok roku silnik umarł a własciwie żył ale zaczął głośno chodzić. Po rozebraniu okazało sie że panewki na 5 nie ma - zostały 2 żyletki do ogolenia się.
Nie wiem jak obchodzili się poprzednicy ale u mnie olej wymieniany co 10tyś - osobiście.
A jak mówisz że to mity to popatrz ile tego jest na allegro i jakie ceny. Jak to Ci mało to zadzwoń do serwisu i popytaj - najlepiej kogoś znajomego bo wątpie czy się przyznają. Ewentualnie powiedz że silnik zaczał głośno chodzic i jest dziwny stukot z silnika zobaczysz co ci powiedzą.
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 621 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo Posiadane auto: Vel Satis 3.0 dci 2004r
Piwa: 10/0
Wysłany: Sob 28 Kwi 2012, 13:26
Temat postu:
Re: ( Renault ) 2.0 t czy 3.5 V6
No pewnie że można w serwisie wylądować z tym silnikiem i każdym innym ale nie można mówić o dużej awaryjności . Mi osobiście bardzo poważnie chodzi po głowie sprzedać obecnego Velka i kupić z okolic 2008r 3.5 Initialkę a co do skrzyń , normalna sprawa że kiedyś poleci , ja zimą też wymieniałem bo padła ale grubo po przejechaniu 200kkm . Pozdrawiam
Nie mwóie że nie można z każdym wyladować ale mam znajomego co robi silinik i ma dojścia w Renault i pytał chlopaków w serwisie i potwierdzili że doły lecą w tych silnikach. Rozmawiałem już z kolesiem który miał to samo też mu poszła panewka i wał.
A co do skrzyń to leca jak sie nie wmienia oleju czego "mądre serwisy renault" nie zalecają a wręcz mówia że się nie wymienia - guzik prawda.
W kazdym razie kupiłem versalke na dawce i niedługo espasik wróci do żywych.
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 252 Skąd jesteś (miejscowość / region): Silesia Posiadane auto: Vel Satis 3.5 Initiale Paris 2005
Piwa: 5/11
Wysłany: Pon 07 Maj 2012, 19:10
Temat postu:
Re: ( Renault ) 2.0 t czy 3.5 V6
Żeby to było coś ze smarowaniem głowic to można by szukać dziury w całym w poprzecznym ułożeniu silnika. Ale korby i wał ? o vq35de czytałem dość dużo, do tego problemu nie doszedłem
Nie wiem czy w nissanach też lecą panewki czy nie wiem że silniki z nissana też pasują do Espejsa i versalki.
Na jakim oleju jeździcie?
Ja smigałem na elfie a po lekturze na forum nissana przeszedłem na castrol edge sport i to podejrzewam była przyczyna(chciałem dać lepszy-olej a okazało się że dałem mu g.. nie olej) nie lejcie nigdy castrola!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.