1. Nieoczekiwany spadek obrotów na ułamek sekundy - moglem jechac 100km i nic i raptem ruszam spod swiatel albo lece 140km/h i na ulamek sekundy spadaja obroty np z 3000 na 2500 z 2000 na 1500
2. Wibracje silnika, podczas jazdy, zmiany biegów, czy stania na luzie
3. Jak sie okazało po wszystkim ogólnie silnik był przumulony i nie mial mocy.
Pojechałem do serwisu w Warszawie i od razu powiedzieli mi, ze to wada fabryczna (na tescie zapisane byly bledy na dwoch wtryskach).
Podobno, nie wiem czy jakas partia czy cały rocznik(ki) produkcyjne mialy zle uszczelnienie podszybia, kotrym to woda dostraje sie do pokrywy wtrysków.
praawdopodobnie problem pogarsza sie kiedy samochod dlugo stoi na otwartym powietrzu i woda wtedy gorzej sie gromadzi.
Tak wiec wszystkie wtryski byly skorodowane - do wymiany
Wymienili tez jeszcze kilka rzeczy plus robocizna...
Powiedzmy, ze zaplacilem smieszna kwote, gdyz po dobrej znajomosci podciagnieto mi auto (1rok po gwar.) pod jakis specjalny fundusz pogwarancyjny.
Mój znajomy , który ma szwagra w Renault mówił mi o tym.
Tylko ,że to podobno wada Traficów 2,0.Tak twierdził szwagier zapytany , który motor wybrać.Wg niego niby te 1,9 były najmniej awaryjne.
Chciałbym Cie zapytać o te wibracje.Od jakiegoś czasu strasznie mi wpada w rezonanas nagrzewnica.Jak ją nacisnę ręką to przestaje.
Trudno tam się dostać (trzeba demontować całe plastiki z przodu.Podszybie obudowy kolumny skrzyni itp)
Drży mi podczas jazdy i postoju - nie zawsze ale często.Teraz niie wiem czy to od wibracji silnika ten rezonans czy to sie sama nagrzewnica poluzowała(wg mnie to pierwsze)
Czy u Ciebie wibracje jakos się przejawiały na słuch?Plastiki drżały?
Może i u mnie wtrysk są zalane wodą?Niestety jestem po gwarancji.
Nie mam jednak problemów ze spadkiem obrotów.
Jak sie okazalo po naprawie wibracje byly niemal caly czas i silnik mial mniejsza moc. generalnie jego praca miala sie nijak do tego, jak jezdzi po naprawie.
zpaomnialem dodac, ze podczas spadku obrotow, tak samo na ulamek sekundy zapalaly sie 2-3 kontrolki. Jednak na stale swiece nie zaswiecily sie ani razu.
No i najlepsze. Zaczalem dzialania w Nowym Targu, gdize zrobili test komp. i powiedzieli, ze ok niby cos wyszlo na swiecach ale oni nie wiedza, auto musi u nich zostac na dluzej aby ustalili co i jak ble ble.
na szczesicie nie mialem czasu i ok 3tyg pozneij dalem go do serwisu w Alejach w Wawie, gdzie zerknawszy na test z NT od razu wiedzieli o co chodzi i powiedzieli, ze w ogole nie powinienem nim jezdzic!!!
Takze wesolo.
jest to moj 3 samochod, dwa pierwsze to byly japonce seriwsowane "u pana gienia" teraz pierwszy raz przekonalem sie na wlasnej skorze, ze nawet autoryzwoane serwisy moga miec mocno odmienne zdanie.
Dziwne tymbardziej, ze przyzanali sie do błedu fabrycznego, o ktorym wszyscy doskonale powinni wiedziec?!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.