Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 122 Skąd jesteś (miejscowość / region): Górny Śląsk Posiadane auto: Citroen C4 Picasso 2011 2.0 HDI 150 KM Manuał
Piwa: 2/9
Wysłany: Pią 26 Sie 2011, 23:23
Temat postu:
Re: ( Renault Scenic ) Zerwany pasek klinowy, wielorowkowy, jaki? Brak ładowania.
michal72 napisał:
I to jest taka sztuka?
Taki mądry jesteś, to sprawdź, kto w twoim mieście, który zakład wulkanizacyjny, czy warsztat robi taką usługę?
Pozdrawiam
PS. Czy większość twoich komentarzy jest taka bezwartościowa i służy tylko czepianiu się? Sądząc po nicku masz prawie 40 lat, czyli tyle co ja, ale zachowujesz się jak gówniarz z gimnazjum.
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Sob 27 Sie 2011, 10:49
Temat postu:
Re: ( Renault Scenic ) Zerwany pasek klinowy, wielorowkowy, jaki? Brak ładowania.
Sprawdzili sprzęgło rolki alternatora? Uszkodzone też powoduje wibracje paska PK
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 122 Skąd jesteś (miejscowość / region): Górny Śląsk Posiadane auto: Citroen C4 Picasso 2011 2.0 HDI 150 KM Manuał
Piwa: 2/9
Wysłany: Pią 02 Wrz 2011, 07:57
Temat postu:
Re: ( Renault Scenic ) Zerwany pasek klinowy, wielorowkowy, jaki? Brak ładowania.
milejow napisał:
Sprawdzili sprzęgło rolki alternatora? Uszkodzone też powoduje wibracje paska PK
No więc założyli mi kolejny nowy napinacz i dalej to samo. Nawet się nie spodziewałem, że będzie lepiej.
Na logikę, to ten pasek nagle coś mocno przyhamowało, bo przed zerwaniem było słychać bardzo głośny zgrzyt i potem po dodaniu gazu nastąpiło zerwanie w jednym miejscu. To chyba musiało być któreś z kół. Zasugerowałem im, że to może coś z alternatorem, te sprzęgiełko czy coś.
No i auta nie mam już kolejne 3 dni.
Już mnie to wkurza na maksa.
Wiecie co, to są chyba faktycznie kowale, no ale w Renault to są znowu takie ceny że szkoda gadać....
Re: ( Renault Scenic ) Zerwany pasek klinowy, wielorowkowy, jaki? Brak ładowania.
Gwarantuję ci że jeszcze długo będą szukać przyczyny.
Temat jest do ogarnięcia w ciągu 15 min bo usterka jest standardowa. _________________ Pozdrawiam.
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 122 Skąd jesteś (miejscowość / region): Górny Śląsk Posiadane auto: Citroen C4 Picasso 2011 2.0 HDI 150 KM Manuał
Piwa: 2/9
Wysłany: Pią 02 Wrz 2011, 21:17
Temat postu:
Re: ( Renault Scenic ) Zerwany pasek klinowy, wielorowkowy, jaki? Brak ładowania.
Panowie, ja już nie mam siły
Dzisiaj dzwonili, że auto jest gotowe i że musieli wymienić koło pasowe przy wale korbowym
Podszedłem do nich z przekonaniem, że i tak pewnie będzie coś nie tak. Włączam silnik, przez chwilę już myślałem, że jest OK, że w końcu ten pasek nie wibruje, ale co się okazało, obroty mam teraz 1300, zamiast 700. Ja pier***lę!
Za koło pasowe kazali dopłacić kolejne 230 zł, ale nie zapłaciłem, bo powiedziałem, że mi zwiększyli obroty i przez to te wibracje ustąpiły i niepotrzebnie wymieniali koło pasowe. Tak nie może być, bo auto teraz więcej by paliło itd. Wcześniej też jak dodawałem gazu, to wibracje ustępowały.
Wezwałem kierownika. Wszyscy mechanicy się zlecieli. Powiedzieli, że nic z obrotami nie robili, bo nawet w tym aucie nie da się tak samemu zwiększyć obrotów, że to komputer steruje itd. itd. Czy rzeczywiście tak jest, że nie da się samemu zwiększyć obrotów?? Podpięli jeszcze komputer (gratis), no i wyszły te same błędy co pół roku, m.in.
1.Czujnik położenia wału korbowego.
2.Wtryskiwacze za niskie napięcie.
3.Czujnik ciśnienia Rail 1 sygnał niezrozumiały.
4.Sterowanie czasu podgrzewania błąd ogólny.
ale przy tych błędach auto sprawowało się cały czas bezbłędnie.
Potem jak gość przytrzymał gaz na 2-2,5 tys. dość długo i puścił, to obroty nagle zeszły do 700 i oczywiście pasek zaczął znowu skakać jak popieprzony i znowu pojawił się ten hałas.
Po wyłączeniu silnika i ponownym załączeniu znowu obroty skoczyły do 1300. Co się dzieje? Czy wymiana koła pasowego mogła mieć wpływ na obroty?
Powiedziałem, że mają mi ponownie założyć moje stare koło pasowe. Tak też zrobią w poniedziałek, bo na weekend auto sobie zabrałem.
Zasugerowałem też, że mają sprawdzić ten cholerny alternator, bo to może on spowodował zerwanie paska i teraz te wibracje??????
W poniedziałek mają go wymontować i zawieźć jakimś "fachowcom" do sprawdzenia.
Panowie, ja już nie mam siły.... Ja chcę mieć nietrzęsący się pasek klinowy i z powrotem normalne obroty...
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 156 Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczuczyn - podlaskie Posiadane auto: renaut grand scenic 1,9 DCI 2004 r.
Piwa: 3/8
Wysłany: Nie 04 Wrz 2011, 10:57
Temat postu:
Re: ( Renault Scenic ) Zerwany pasek klinowy, wielorowkowy, jaki? Brak ładowania.
a co może być u mnie ? ostatnio po wymianie silnika pojawiła mi się głośniejsza praca silnika . Jak przyspieszam lub jadę , po prostu jakiś dziwny głośniejszy dźwięk silnika. ( trudno to opisać- tak jak stary diesel ). Jak wejdę już na równe obroty przy większej prędkości praca jest równiejsza i tego dźwięku nie słychać. Jednocześnie na wolnych obrotach słychać dźwięk jakby z prawej strony tak jakby ( siach, siach,siach ) trudno to opisać. Czy coś ociera czy co ?. Jednocześnie był wymieniany pasek rozrządu,. Niektórzy mówią że długość paska tez ma coś wspólnego z głośniejszą pracą? Co to może być panowie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Scenic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.