Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): piła Posiadane auto: Brak -marzy sie vel satis i mercedes
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 14 Sty 2012, 22:42
Temat postu:
o co chodzi z tymi silnikami
witam jestem nowy i mam taki problem ze ogladam vel satisy tak do 10tys ale nie wiem czemu wszystkie diesle z poczatku produkcji 3.0dci v6 177km i 2.2dci 150km sa sprzedawane tak za 8-10 z rozwalona uszczelka pod glowica a wlaniety vel satis z 2.0T lub 3.5V6 z tych lat stoja za 13-15 tys
Re: ( Renault Vel Satis ) o co chodzi z tymi silnikami
traker007-daj sobie spokój z silnikami 3.0 i 2.2dci te silniki to wielka wpadka Renault. Silniki benzynowe wyszły im zdecydowanie lepiej chociaż ten 3.5 to silnik nissana.Fajnie sprawują się 2.0T (benzyniak z turbiną 163KM) i 2.0 dci , staraj się wybierać modele z manualną skrzynią bo automaty padają tak samo jak silniki 3,0 i 2,2 (czytaj forum) co do wyposażenia wersja INITIALE jest najbogatszą i występuje z wieloma sinikami.Cena 9 czy 10 tys to nie okazja ktoś kto sprzedaje Vel Satisa za takie pieniądze wie że trzeba w ten samochód włożyć bardzo dużo pieniędzy żeby jeżdził , wymiana samych uszczelek pod głowicą nic nie daje (temat rzeka)
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 252 Skąd jesteś (miejscowość / region): Silesia Posiadane auto: Vel Satis 3.5 Initiale Paris 2005
Piwa: 5/11
Wysłany: Nie 15 Sty 2012, 15:28
Temat postu:
Re: ( Renault Vel Satis ) o co chodzi z tymi silnikami
Każdy narzeka bo Isuzu zafundowało ludziom rosyjską ruletkę. Padają w Oplach, padają w Renaultach i w Saabach też, sam czytałem o tym na wielu forach, rok temu sam byłem na kupnie Vela, ostatecznie wylądowałem z 3.5...
Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 621 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo Posiadane auto: Vel Satis 3.0 dci 2004r
Piwa: 10/0
Wysłany: Pon 16 Sty 2012, 09:27
Temat postu:
Re: ( Renault Vel Satis ) o co chodzi z tymi silnikami
Niższa cena jest spowodowana zajechaniem silnika , cena kompletnego remontu od A do Z oscyluje w cenie ok 6tysi, a że ludzie wyceniają Vela z uszkodzonym silnikiem na 10tysi świadczy tylko o patologii rynku ,nie mówiąc o cenach Veli w idealnym stanie to są symboliczne ceny ...
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 359 Skąd jesteś (miejscowość / region): Europa Zachodnia Posiadane auto: Honda CR-V 2.0 i-VTEC 2007
Piwa: 21/2
Wysłany: Pon 16 Sty 2012, 11:40
Temat postu:
Re: ( Renault Vel Satis ) o co chodzi z tymi silnikami
Niestety dwukrotnie doswiadczylem "kultowej" awarii 3.0 DCi i nikomu nie zycze tego stanu ducha, kiedy sie dowiadujesz, ze Twoje auto nagle stanialo o polowe lub wiecej.
Ponadto remont silnika w kwocie 6 kPLN to bardzo optymistyczne zalozenie, gdyz jak wynika z moich doswiadczen, warsztaty ktore sie specjalizuja w naprawie tych silnikow, nie chca slyszec o kwocie mniejszej niz 8 kPLN, nawet jesli nie ma koniecznosci tulejowania bloku. Ponadto remont nie gwarantuje definitywnego usuniecia problemu!!!
Zatem gratuluje kolegom, ktorych nie dotknela ta przypadlosc trzylitrowki i zycze im dalszej bezawaryjnej jazdy, ale jak mawial pewien moj dawny znajomy "syty glodnego nie zrozumie".
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubuskie Posiadane auto: Vel Satis 2,2 DCI a teraz Audi a6 c5 2,7 BiTurbo po modach 330koni :)
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 17 Sty 2012, 00:34
Temat postu:
Re: ( Renault Vel Satis ) o co chodzi z tymi silnikami
Ja mam 2,2 DCi 2002r pełne wyposażenie bez skory i nawigacji ale za 15tys bym go nie sprzedał. Jeśli chcesz kupić vela za 10tys zeby sasiedzi widzieli i myśleli że masz brykę za 30tys bo bez niczego on na takie pieniądze wygląda to kup tego za 10tys a gwarantuje Ci że dołączysz do grona ludzi kótrzy twierdzą ze Vela się widuje ale tylko na lawecie. Tak na marginesie to mój ojciec ma Sharana 1,9 TDI 115Km 2004 208tys przebiegu (kupił nówke dał wtedy 145tys zł) (bożyszcze mechaników u których krzyżak to przyżąd do pracy) i niemoże sobie z nim dać ready chodż wszystko wymienia na czas i na wyższej pułki. Z autami juz tak jest loteria tym bardziej jak kupujesz od kogoś. Jeśli ktoś kupuje diesla musi wiedzieć jak z tym silnikiem współpracować jeśli nie wiesz turbine raz dwa szlak trafi itd.
Jak bede zmieniał auto to tylko na Vela po lifcie. Znajomy ma A6 3,0 TDI co prawda kopa ma niesamowitego ale w moim velu ciszej i przyjemniej chodz niby za takie grosz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Vel Satis ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.