clio 1,5 dci - problem z ciśnieniem na listwie wtryskowej
Witam, mam problem ze swoim 1,5 dci - 65 KM, pompa puściła opiłki w związku z tym zmuszony byłem zainwestować w auto sporo kasy, jednak nadal nie widzę końca inwestycji
Wymieniona została
- pompa paliwa (wg. zapewnień sprzedawcy pompa po 10 tyś. przebiegu, wygląda jak nowa w związku tym zakładam, że mogła to być prawda)
- druga listwa paliwowa razem z czujnikiem (wyjęty zestaw ze sprawnego auta)
- nowe wtryski
- nowy filtr paliwa
przeczyszczony został cały układ paliwowy łącznie z myciem zbiornika.
Pomimo tego okazuje się, że auto ma problem z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej, po podpięciu CLIP-a okazuje się, że na biegu jałowym ciśnienie jest ok. 230 barów, jednak podczas jazdy przy wciskaniu gazu na listwie powinno być ok. 1300 barów, a jest ok. 1000 barów - zapalają się wówczas kontrolki na desce:
- silniczek ze znaczkiem stop
- kontrolka świec żarowych
- duży stop
Błąd to DF 137
- ppkt. 1 (ciśnienie na listwie paliwowej niższe od min.),
- następnie powyższy błąd zmienia się błąd z ppkt. 5 (natężenie prądu na listwie wtryskowej niższe od min.)
Sprawdzałem zawór ciśnienia pompy, wartość zgodna jest dialogysem i ma 5,3 ohma czyli tyle ile powinno być.
W układzie paliwowym na wyjściu z pompy (w przewodzie paliwowym) jest sporo powietrza przez co najprawdopodobniej zapowietrza się układ paliwowy i nie chce czasami zapalić (jest zabawa z odpowietrzaniem układu) wymieniłem przewody przelewowe z drugiego auta myślałem że któryś może być pęknięty, ale dalej jest to samo ręce opadają ...
Mechanicy rozkładają ręce, a ja tracę nadzieję, że ten samochód zacznie kiedyś jeździć - mozMam problem ze swoim dci, pompa puściła opiłki w związku zmuszony byłem zainwestować w auto sporo kasy, jednak nadal nie widzę końca
Wymieniona została
- pompa paliwa (teoretycznie pompa po 10 tyś. przebiegu, wygląda jak nowa w związku tym zakładam, że mogła to być prawda)
- druga listwa paliwowa razem z czujnikiem (wyjęty czujnik ze sprawnego auta)
- nowe wtryski
- nowy filtr paliwa
przeczyszczony został cały układ paliwowy łącznie z myciem zbiornika.
Pomimo tego okazuje się, że auto ma problem z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej, pod podpięciu CLIP-a okazuje się, że na biegu jałowym ciśnienie jest ok. 230 barów, jednak podczas jazdy przy wciskaniu gazu na listwie powinno być ok. 1300 barów, a jest ok. 1000 barów - zapalają się wówczas kontrolki na desce od silniczek ze znaczkiem stop, kontrolka świec żarowych oraz duży stop.
Błąd to DF 137
- ppkt. 1 (ciśnienie na listwie paliwowej niższe od min.), a następnie zmienia się ten błąd na kolejny ppkt. 5 (natężenie prądu na listwie wtryskowej niższe od min.)
Sprawdzałem zawór ciśnienia pompy, wartość zgodna jest dialogysem i ma 5,3 ohma czyli tyle ile powinno być.
Dodatkowo mam dużo powietrza w przewodzie paliwowym wychodzącym z pompy (na wejściu do pompy nie ma powietrza) przez co najprawdopodobniej zapowietrza się układ paliwowy i nie chce czasami zapalić (jest zabawa z odpowietrzaniem układu) wymieniłem przewody przelewowe z innego auta myślałem że któryś może być pęknięty, ale dalej jest to samo ręce opadają ...
Może mógłby ktoś mi pomóc, mechanicy rozkładają ręce, a ja tracę nadzieję, że ten samochód zacznie kiedyś jeździć - może ktoś już przerabiał ten temat i mógłby mi pomóc ?
Re: ( Renault Clio ) clio 1,5 dci - problem z ciśnieniem na listwie wtryskowej
Ja bym zaczął od podmienienia regulatora ciśnienia (może być nawet ze starej pompy).
Sprawdź czy zgadzają się numery na czujniku ciśnienia. _________________ Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Clio ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.