Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): oświęcim Posiadane auto: renault scenic II 1.5 dci 101km, 2005rok
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 25 Maj 2012, 10:36
Temat postu:
dużo powietrza w przewodach paliwowych
witam, jestem tu pierwszy raz, mam scenica II 1.5 dci 101 KM, rok 2005, przebieg 102000 (autentyczny), problem, w tym że auto przyjechało z niemczech z uszkodzonymi wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia. Po regeneracji wtrysków i zakupie używanej pompy, auto jeździ. po zimie wymieniłem filtr paliwa. problem w tym, że przed wymianą jak i po wymianie mam pewne problemy z uruchomieniem auta. Po jednokrotnym naciśnięciu START auto zapali dopiero za jakieś 4-5 s, na ciepłym problem znika. dodatkowo zauważyłem cofające się paliwo na wysokości od filtra do pompy, dodatkowo pęcherzyki powietrza (dużo tego jest) na ssaniu i powrocie do filtra, paliwo do gruszki dochodzi całe bez pęcherzyków.
proszę o pomoc
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 36 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowsze Posiadane auto: L
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 27 Maj 2012, 22:25
Temat postu:
dużo powietrza
NA WSTĘPIE NIE RÓBMY KOŁA BARDZIE OKRĄGŁEGO NIŻ JEST
Porównaj inne diesle jak odpalają na zimny i na ciepłym i popatrz na przewody nie kończ porównania na jednym tylko wielu wozach a zrozumiesz że musisz naprawiać wszystkie diesle z tamtych lat
Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): oświęcim Posiadane auto: renault scenic II 1.5 dci 101km, 2005rok
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 29 Maj 2012, 10:02
Temat postu:
Re: ( Renault Scenic ) dużo powietrza w przewodach paliwowych
witam, dziękuje za zainteresowanie tematem.
nie jestem mechanikiem, tylko zwykłym użytkownikiem scenika, na mechanice się nie znam, ale chciałbym uniknąć dodatkowych kosztów i chciałbym to jakoś ogarnąć i zrobić samemu..
dziś jak uruchomiłem autko, podjechałem pod blok i chwilę popracował na jałowym (normalnie pracując) potem podjechałem na światła i w chwili kiedy się zapaliło zielone załączyłem pierwszy bieg i chce ruszyć a tu komunikat ( eisenspritzung defekt) dodałem więcej gazu i auto nie zgasło (chociaż dokładnie nie wiem) obrotu podskoczyły na 2200 i auto ruszyło. nie wiem ale może się pompa zawiesiła i potem tak jakby ją puściło. Potem przegoniłem auto na 3 biegu 110km/h i zobaczyłem w tylnym lusterku kłęby czarnego dymu ( może to EGR był zabrudzony i komputer głupiał). co do nieszczelności paliwowych przewodów to mam zamówiony następny nowy filtr purfuksa i wymieniam wężyki dodając zaciski na końcówkach.
już nie wiem co robić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Scenic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.