Witam!!!!
Mam Renult 19 CHAMADE 91/96 rok składak I mam problem z odpalaniem autka.
Jak była zima to normalnie paliło a robi się ciepło i jak się zagrzeje silnik to potem jak właczam stacyjke to tylko tak tyknie jak by jakiś załącznik się właczał i nawet nie kręci chłodzenie jest dobre bo jak raz przyjechałęm do domu to wentylator chodził dalej po zgaszeniu auta aż do momentu gdy go schłodził wystarczająco. Nie wiem co Jest z tym Raz mi na światłach zgasł i musiałem zepchać ją na pobocze. I mam jeszcze tak że jak silnik jest ciepły i ssanie jest jeszcze właczone bo jest automatyczne to samochodem dobrze sie jedzie ale gdy ssanie się wyłaczy to autko zaczyna szarpać i cieżko sie rusza bo obroty skaczą jak głupie i autko często gaśnie.
Proszę o odpisanie.
Dziękuję z góry
Miałem podobny problem, gdy zagrzał mi się silnik i został zgaszony, to nie chciał później odpalić.
Ale wymieniłem kopułkę i jest dobrze Chyba coś z iskra było nie tak
Może u Ciebie jest podobnie ?
misiek5x2v czy masz ciężki rozruch i musisz go kręcić kilka razy na zimnym silniku i oczywiście na zimnym jest rozruch łatwiejszy, bo jak się nagrzeje to można zapomnieć o starcie? jeśli tak to czujnik temperatury płynu chłodzącego, tylko trzeba wiedzieć który wymienić bo są dwa, jeden daje dane na zegary a drugi na kompa, ten na kompa znajduje się (jak staniesz z przodu samochodu ) delikatnie pod kopułką i jest koloru białego, oczywiście jeśli mówimy o silniku 1,7Benz. z wtryskiem wielopunktowym.
To jest tak że jak jest zimny to chwilke pokręce i zaraz odpala jak jest ciepły ale ciepły załóżmy tak z 50oC to odpali łatwiej szybciej. A jak się zagrzeje będzie już tak około 80-90oC to już nie odpali coś pstryknie w środku i koniec jak by jakiś przkażnik się załaczał i nic chwilke ostygnie tak z 10 minut i dopali. ja mam 1.7 mono wtrysk
jak masz czujnik temp jeden przy pompie wody i ma dwa przewody to to jeden daje na zegary a drugi na kompa bardzo łatwo mozna go sprawdzic zwykłym omomierzem do jednego z zestyków i do masy podłaczasz omonierz i tak samo z drugim zestykiem jak masz zimny silnik na jednym spada rezystancja a na drugim bedzie rosła jak tak bedzie jest ok
ale nie wydaje mi sie zeby był to powód nieodpalanie na goracym silniku
pozdrowionka
spróbuj zamienić przekaźniki jak staniesz przy masce otwartej to po prawej stronie jest taka czrna skrzyneczka otwuż ja i zamień przekaźniki może to coś da _________________ ŚRUBENCJA
tak tak pozamieniaj jak ci sie uda to bedzie oki jak nie to h.. strzeli ci kompa i przekazniki
proponuje podjechać na kompa jak jest rozgrzany ja byłem u mech i zapłaciłem za podłaczenie 40 zł to raczej nie majatek a powinno pokazac ci błędy i bedzie wiadomo co jest
pozdrowionka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault 19 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.