Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kostrzyn Posiadane auto: Renault Laguna II 1,9 DCI 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 04 Paź 2012, 08:43
Temat postu:
Gasnące auto powyżej 2500 obrotów Laguna II 2001
Witam. Ostatnio w swojej Lagunie II 1,9 DCI 2001 wymieniłem rozrząd, pompkę, napinacz, zawory, wszystkie uszczelki wraz z planowaniem głowicy (wszystko co można było wymienić). I stało się. Auto pali normalnie za każdym razem, gdy jeżdżę spokojnie. Problemy zaczynają się gdy momentalnie dodam dużo gazu podczas jazdy i powyzej 2500 obrotów auto gaśnie i zapalają się kontrolki STOP, SERVICE, OLEJU. Gdy auto stoi po dodaniu gazu powyżej 2500 nic się nie dzieje. Dałem do elektryka, który podłączył się pod komputer i skasował błąd ale i tak dzieje się to samo. Elektryk dziwił się, że zapala dioda oleju zamiast silnika. Podejrzewa, że jest to pompka podająca do wtrysków. Dodam, że ciśnienie oleju itd jest ok. Jeżeli ktoś spotkał się z czymś takim, proszę o pomoc.
Re: ( Renault Laguna ) Gasnące auto powyżej 2500 obrotów Laguna II 2001
zrób test przelewowy wtryskiwaczy , bo może byc że przelewają i dlatego przy obciążeniu gasnie a na jałowym normalnie pracuje _________________ przez 12lat :VELSATIS 2.2 DCI 180PS/380Nm po sofcie / teraz :Espace 2007r 3,5 V6 LPG.
Re: ( Renault Laguna ) Gasnące auto powyżej 2500 obrotów Laguna II 2001
test polega na tym ze pod wtryskiwacze podłaczamy proste urzadzenie pomiarowe które w fiolkach z miarką zbiera paliwo z przelewu i wg instrukcji mozemy sie dowiedziec ile przelewają w zakresie od-do.
Tego nie pokaże zaden elektroniczny tester, Ja biore za to 50zł. Podjeć do kogos kto sie zajmuje regeneracja wtryskiwaczy , powinni miec taki zestaw a jak nie to tylko serwis , chyba ze zrobisz to sam kopiując to urzadzenie z orginału a dane dostaniesz na forum lub google.
prosze bardzo info z forum:
-Idealny przelew to 10ml/4min na jednym wtrysku. 15ml to norma !!! powyżej 15ml
to już zaworek mocno cieknie !!! jest wskazane go wymienić . Jeśli dany wtrysk
przelewa powiedzmy 30ml/4min to przez te 4minuty:
-wtrysk wtryskuje do cylindra około 10ml paliwa
-w tym czasie otwierający się zaworek wypuszcza 10ml
-i jednocześnie wycieka 20ml
czyli na cieknących zaworkach tylko 1/4 paliwa podanego przez pompę trafia do
cylindra a 3/4 ucieka bokiem !!! Pompa nie daje rady, i przy próbie podniesienia
ciśnienia na szynie zaczyna brakować paliwa
I tak może być w twoim przypadku ,auto gasnie jak potrzebuje paliwa, a kiedy zmieniałes filtr ? i jesli masz tą gruszke do pompowania to ją wywal bo ona już w trzech autach blokowała mi paliwo przy dużym poborze! _________________ przez 12lat :VELSATIS 2.2 DCI 180PS/380Nm po sofcie / teraz :Espace 2007r 3,5 V6 LPG.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Laguna ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.