Na Allegroszu znalazłem jakiś od typa z UK sprzedaje za 379zł w wersji 1.39 PL - czyli najnowszej. Wyszła już v1.4 ale tylko ENG. Zobaczę może kupię po wypłacie.
Póki co dumam z tym włącznikiem sprzęgła. W Visu ma to kod 675 i idzie do złącza tego co i czujnik hamulca i świateł stop. Ale wg. schematu do F4R tam mam tylko 3 kable i żaden z pinów nie służy do podłączenia sygnału sprzęgła. W dieselach jest on na 1 pinie na kości R35.
edit:
tia... debile dali lustrzane odbicie kostki i temu mi nie pasuje. Przy każdym innym silniku piny są po kolei, tj. 1,2,3... a tu opisali od końca - 6,5,4...
Sygnał sprzęgła wpinamy w pin 1 na kości R35 (ta do której wchodzi wiązka od pedału hamulca).
Oj kombinujesz, zeby to tylko nie zadymilo bo jak narazie nikt nie dokonal takiej modyfikacji a sledze ten temat na wielu forach,daj na priva namiar do tego typa z clipem,jak szukam to od 100f w gore
Oj tam kombinuję...
W zasadzie wszystko co trzeba mam ogarnięte poza jednym jedynym przewodem przy kostce. Bo w Traficu jest tylko jedna opcja, czyli regulatora (albo ogranicznika? sam się zgubiłem). Tak czy siak jeden przewód zostaje mi wolny i nie wiem co z nim zrobić :/
PW poszło.
Potrzebuję rozpiskę pinów ECU do silnika F4R820. W visu są pod tym modelem 3 różne, ale żaden nie posiada pełnej rozpiski pinów. Chcę zobaczyć konkretnie gdzie wchodzi regulator a gdzie ogranicznik. W lagunie to są piny A2 i C3 - w traficu jeden z nich to C3, a drugiego nie mogę zlokalizować. To ostatnia rzecz jaką muszę zrobić zanim włączę funkcję tempomatu przez opcoma.
Nikt nie wspomoże? A idźcie cholera.. znalazłem gościa który wstawiał tempomat do siebie i skończył praktycznie na tym samym poziomie co ja, z tym, że on uruchomił wszystko CLIPem. Niestety działa u niego jedynie limiter bo również nie wie gdzie wpiąć się ostatnim kablem.
A nie lepiej udać się do serwisu Opla lub Renault pod koniec dnia i zagadać z gościem aby za "flaszkę" to drukneli? Ja tak robie w serwisie Renault i zawsze z chłopakami wszystko załatwiam - byle na koniec dnia kiedy już pusto jest
Ha, to by znacznie ułatwiło sprawę. Jedynym mankamentem jest to, że nie mają schematów do F4R820. U braciaka w Oplu mają jedynie do F4R720 a to jest coś innego. I już nawet pominę fakt, że do tego 720 mają dokładnie to samo co mam i ja. Z resztą sam korzystałem z ich TECHa i nic mi nowego to nie dało. A w renaulcie nie mam nikogo znajomego. Na elektrodzie też cisza. Jedynie autodaty nie posiadam, ale tam będzie zapewne dokładnie to samo co w TECHu opla.
A co do zobaczenia w vivaro to spoko, ale diesel ma inny ECU i inaczej porozkładane piny. Do diesela schematów jest wszędzie masa, a do mojego benz 820 brak.
Gdybym tylko miał rozpiskę to bym miał temat zamknięty. Mam tylko do sterownika benzynowego sagem S2000, a to inna para kaloszy. Zaraz jadę do znajomego elektryka z laguną to przy okazji zapytam się jego o schemat do 3000
Dobra, temat ogarnięty.
Dostałem rozpiskę od elektryka i zajrzałem do ECU i wygląda to dokładnie tak samo jak przy dostawianiu klimatyzacji (robiłem to wcześniej w jednym z traficów). Otóż wiązka po budzie idzie, ale pod maskę już nie wychodzi.
Finalnie wygląda to tak, że mamy miejsce na wpięcie się w czujnik sprzęgła, miejsce na wpięcie sterowania i kostkę pod tempomat. Jednakowoż do sterownika nie dochodzi już żaden przewód, czyli gubią się gdzieś na złączu buda/silnik. Podejrzewam, że wystarczy już jedynie położyć ten kawałek wiązki i aktywować wszystko CLIPem albo OP-COMem i to by było na tyle. Jednakowoż póki co - jako że są wakacje - nie mam czasu się już w to bawić i tą część zabawy odłożę sobie na później.
Jednakże jestem w 100% przekonany (żeby nie napisać pewny), że po tym zabiegu tempomat ruszy.
A szczerze mówiąc to olałem póki co temat bo mam trochę innych zajęć. Z tego co sprawdzałem to jest tak jak napisałem wyżej, czyli podłączyć wiązkę między ecu a budą i odpalić clipem.
Może gdybym miał ten numer car pass code czy jak tam on się zwie to bym się bardziej do tego przyłożył, ale na chwilę obecną szkoda mi pieniędzy na płacenie za to w serwisie (albo elektroniczne wydłubanie).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.