Dołączył: 03 Wrz 2012 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sulejówek Posiadane auto: Renault Vel Satis 3.0 DCI 2002r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 08 Gru 2014, 19:05
Temat postu:
Biało/szary dym z rury Vel Satis 2.2 DCI
Witam Panowie. Mam problem ze swoją versalką, którego za nic nie mogę rozwiązać.
Kupiłem ją jakiś czas temu z uszkodzoną panewką. Zrobiłem szlif, nowe panewki, uszczelka pod głowicą, szlif głowicy. Ogólnie silnik chodzi jak pszczółka, cicho i bez problemu. Sprzedający zapewniał mnie, że była robiona regeneracja turbiny i faktycznie wyglądała na dość świeżą jak ją wyjąłem, ale do rzeczy.
Odpalam autko jest wszystko ok, po jakiejś minucie z wydechu zaczyna sadzić biały/szary dym. Po przejechaniu czasami tak zostaje i dymi(raz mniej, a raz bardziej) a czasami nie ma nic dymu.
UPG odpada bo nie ma ubytku płynu, egry wymieniony i zaadoptowany, wtryski sprawdzałem przelewowo i wyglądają ok, tak samo CLIP pokazuje prawidłowe korekcje. Błędów miał tylko z niesprawnego EGR, ale został wymieniony, wyczyszczony i zaślepiony(bez różnicy czy zaślepiony czy nie i tak dymił).
Czy ktoś ma jakieś sugestie? Brak mi jakichkolwiek pomysłów. Z góry wielkie dzięki za pomoc
Posiadane auto: Renault Vel Satis 3.0 Renault Clio II 1.5 dCi
Piwa: 15/16
Wysłany: Pon 08 Gru 2014, 19:47
Temat postu:
Re: ( Renault Vel Satis ) Biało/szary dym z rury Vel Satis 2.2 DCI
Podjedz do Irka do Otwocka...z Sulejówka dk17 masz do niego 7km.Ogarnie Ci ten temat.
Czemu w opisie pojazdu podałeś 3,0dci a problem opisujesz z 2,2...drugie auto?
Dołączył: 03 Wrz 2012 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sulejówek Posiadane auto: Renault Vel Satis 3.0 DCI 2002r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 12 Gru 2014, 15:39
Temat postu:
Re: ( Renault Vel Satis ) Biało/szary dym z rury Vel Satis 2.2 DCI
Dzisiaj zdjąłem pokrywe zaworów i głowicę.
Pod pokrywą zaworów masło, majonez jak zwał tak zwał..
Głowica oddana na sprawdzenie szczelności i jest ok. Uszczelka była dawana nowa więc coś innego dalej jest uszkodzone.
Najciekawsze jest to, że w EGR mam pełno wody Skąd ona mogła się tam wziąć?
Majonezu jest najwięcej w okolicach 4 cylindra, co ciekawe zawory i tłok na 4 cylindrze wyglądają inaczej niż reszta(są jak by suche, mają inny kolor)
Irek stawiał na pierścienie przedwczoraj, ale to nie to bo skąd ta woda? :/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Vel Satis ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.