Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Trafic ) Problem z automatem sterujacym skrzynią 2,5


Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek Trafic

Czytelnik



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice
Posiadane auto: EVOQUE
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 19 Kwi 2015, 23:36
Temat postu:

Problem z automatem sterujacym skrzynią 2,5


Wita
Jestem amatorem i bardzo proszę was o pomoc i poradę.
Podczas jazdy skrzynia przestała działać w trybie automatycznym po chwili praktycznie przestała w ogóle działać aż w końcu samochód nie chciał nawet odpalić.
Auto wylądowała w warsztacie diagnoza ASO wyciek w automacie brak płynu.
Z tego co przedstawiono mi w warsztacie automat ma wycieki w dwóch miejscach ale głównie cieknie (przepraszam za mało fachowy język) z uszczelki pod mechanizmem przesuwającym, taki okrągły walec z wycięciem w środku umieszony w wgłębieniu - wnioski brak części brak możliwości naprawy trzeba wymienić na nowy lub używany.
Czy faktycznie nie da się tego naprawić ?? Znacie kogoś kto robi regeneracje tego ??

Znalazłem używkę warsztat zamontował ale samochód nie pali - mimo że wgrali mu oprogramowanie że odpowiada i teoretycznie przerzuca biegi nie można odpalić samochodu.
ASO twierdzi że dwa powody albo sprzęgło się kończy i dlatego automat nie daje się zaprogramować do końca albo dostarczona automat jest niesprawny.
Jest jeszcze trzecia opcja że raz zaprogramowanego automatu (mówię o samej hydraulice sterującej skrzynią biegów) nie da się ponownie zaimportować do innego auta (to chyba nie bardzo możliwe).