obroty biegu jałowego wachają się od około 1500 do 2000
Witam serdecznie,
potrzebuję pomocy ponieważ nie mogę sobie poradzić. Problem dotyczy Renault thalia 2003r. 1.4 8v lpg.
Obroty trzymają się w granicach 1500 - 2000, przy hamowaniu czasami wzrastają. Wymieniłem silniczek krokowy, wymyłem porządnie benzyną przepustnicę oraz uszczelniłem teflonem przepustnicę od strony kolektora ssącego.
nic nie pomogło. Jakieś 2 miesiące temu zrobiło mi się to na chwilę i ustało. Jutro sprawdzę jeszcze szczelność dezodorantem lub plakiem. Objawy są takie same na benzynie jak i na gazie.
Po wymianie silniczka krokowego przez chwile obroty były około 5000. Po odłączeniu masy, oraz późniejszym zostawieniu na zapłonie spadły do poniżej 2000
Co jeszcze mógłbym zrobić? pomocy
z góry dziekuję _________________ Thalia 2003r. 1.4 8v b/g
Yamaha YZF600R
Re: ( Renault Thalia ) obroty biegu jałowego wachają się od około 1500 do 2000
Niestety wymiana czujnika położenia przepustnicy nic nie dało ma ktoś jakieś pomysły lub zajął by się tym?
ma ktoś kabel do komputera lub by mnie podłączył?(oczywiście nie za darmo) lokalizacja Warszawa.
jak ktoś potrzebuje sobie sprawdzić to mam silniczek krokowy i czujnik położenia przepustnicy _________________ Thalia 2003r. 1.4 8v b/g
Yamaha YZF600R
Re: ( Renault Thalia ) obroty biegu jałowego wachają się od około 1500 do 2000
oddałem samochód do mechanika i główną przyczyną był rozszczelniony przewód od podciśnienia, dodatkowo uszczelnili przepustnicę i wyregulowali silniczek krokowy. _________________ Thalia 2003r. 1.4 8v b/g
Yamaha YZF600R
Re: ( Renault Thalia ) obroty biegu jałowego wachają się od około 1500 do 2000
Witam,
niestety fotek nie mam. Po naprawie zrobiłem już kilka tyś. kilometrów i problem nie powrócił. Jeżeli to ci coś pomoże to objaw który wskazywał na podciśnienie to było to że przy tym falowaniu obrotów jak hamowałeś to delikatnie wzrastały obroty. A obroty dlatego falował że jakiś czujnik głupiał przez to że miał złe podciśnienie.
Czujnik położenia przepustnicy który kupiłem do testów(najtańszy) po chwili się zepsuł i blokował obroty.
Można było jechać jak na tempomacie Pomagało zgaszenie silnika. Wymieniłem na stary i od tamtej pory nie mam żadnych problemów z samochodem. _________________ Thalia 2003r. 1.4 8v b/g
Yamaha YZF600R
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Thalia ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.