Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Trafic ) Trafik 1.9



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maron86

Czytelnik



Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Police
Posiadane auto: Renault Trafic, 2003, 1.9
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Sty 2017, 07:15
Temat postu:

Trafik 1.9


Witam,
Z miejsca mówię że jestem zielona w sprawach napraw samochodu, zawsze wstawiam do mechanika...
Od maja mam renault trafck 2003r., 1.9 diesel tzw. blaszaka. Generalnie prędzej był samochodem "firmowym" w budowlance. Sporo już w nim zostało zmienione/naprawione, o samochód nie dbali, a silnik był zalany silikonem bo pękła głowica (po co naprawiać Rolling Eyes ).
Jakieś max 2 m-c temu odebrałam go po wymianie głowicy i naprawach w "tamtych rejonach" (dokładny opis mogę podać już o bardziej normalnej porze).
Dotąd jeździł zacnie i nie mogłam narzekać, w końcu na prostej rozkręcał się do 140km/h.
Dziś musiałam pilnie jechać na 2gi koniec miasta, jak wyjechałam z domu to migała mi kontrolka przyznam nie wiem od czego (nieoznakowana kropka po środku u góry...). Na skrzyżowaniu zgasiłam auto żeby go "zrestartować" (poprzednio to pomogło) i w tym momencie się udu*****! Samochód nie chce odpalić, nie działają mu awaryjne, nie działają mu kierunkowskazy, co ciekawe działają w nim światła mijania/pozycyjne/długie oraz gniazdo zapalniczki. Chłopacy przechodni próbowali na wpych go odpalić, ale nie dało rady Sad .
Wydaje mi się że to nie akumulator bo samochód "świeci", ale nie odpala.