Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 125 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kędzierzyn-Koźle Posiadane auto: ML 400
Piwa: 4/1
Wysłany: Wto 19 Mar 2019, 14:46
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) problem z wycieraczkami
to teraz powiedz mi czemu ty nie wymianiasz tego bcma tylko alternator masy sprawdzasz zasilania teraz chcesz automat na rozruszniku bezsensownie wymienic...bcm ci jeblo jak sam mowisz skoro nie jest zabezpieczone dostalo 24v..
Ponieważ tak jak to pisałem kilka razy - na biliard procent uszkodzony był również alternator, który robił zwarcie, co mam potwierdzone kilkunastoma pomiarami. Po wymianie alternatora jest o połowę lepiej, ale błąd jest nadal. Teraz jednak wystarczy, że dodam odrobinkę gazu, zwiększam obroty i błędy gasną.
A Ty dalej swoje. Nie wiem jak mam Ci to łopatologicznie wytłumaczyć, że jest na nim ZWARCIE JAK CHUUJ. Zwyczajnie nie będę więcej się odzywał w tym temacie, bo widzę, że albo nie rozumiesz, co się do Ciebie pisze, albo masz mnie za jakiegoś nowicjusza. A tak się składa, że o elektronice mam spore pojęcie. Tak czy siak jeżeli tak ma toczyć się rozmowa, to ja to już [cenzura]ę. Powodzenia.
A przy okazji to skoro ja twierdziłem, że to alternator to go zrobiłem (i jest znacznie lepiej). Skoro więc Ty twierdzisz, że to BCM, i że nie ma tam immo to na co czekasz?
Przynajmniej cokolwiek robię i nie piszę pie.rdyliard razy tego samego. Skoro tak się upierasz że to wina BSI to czemu przez ponad miesiąc nic z nim nie zrobiłeś? Przecież Ty wiesz lepiej, że tam nie ma immo, to wymiana to jest jakieś 10 minut. A koszt BSI to 300pln. Parę postów wyżej pisałeś, że 700zł to nie pieniądz, więc 300 za BSI to tym bardziej żaden wydatek dla Ciebie. Aaaa, wróć. Czekasz jak zawsze aż ktoś inny to zrobi i obali lub potwierdzi tą teorię.
Twoje BSI zapewne jest zjarane, BO SAM JE SPALIŁEŚ podając na nie 12v, o czym pisałem od razu, zaraz po tym, jak się pochwaliłeś swoim dokonaniem. Faktycznie nie masz pojęcia o elektronice. Że o ostatniej teorii na temat zabezpieczeń elektronice nie wspomnę.
Chciałem, żeby mój trud nie poszedł na marne i ludzie mniej więcej wiedzieli co może być przyczyną. Jeden z kolegów problem wyeliminował, bo również wymienił alternator. U mnie to również pomogło. Nie zrobiłem z pośpiechu jednej rzeczy i temu mi raz wyskoczył błąd. Moja wina. Ale wiesz co? Zachowam dla siebie tą informację.
Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 125 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kędzierzyn-Koźle Posiadane auto: ML 400
Piwa: 4/1
Wysłany: Sro 20 Mar 2019, 11:28
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) problem z wycieraczkami
kolego widze ze ci sie styki grzeja musisz spuscic z krzyza lub polac glowe zimna woda... po pierwsze to ja najpierw wymienilem mostek o ktorym pisales a nie czekalem na ciebie az to zrobisz....zrobilem to rozniez z ciekawosci bo nie musze liczyc na mechanika tylko robie to sam...ponioslem koszt kolejnej bzdurnej diagnozy moje doswiadczenie moja kasa nie czuj sie winny. u mnie z wymiana nie ma problemu tylko wlasnie z czasem bo auta wiecej nie ma niz jest. co do immo to wlasnie pytam gdzie jest bo nie wiem, a kilku elektronikow od immo i licznikow mowi ze w bsmie nie ma i najprawdopodobniej siedzi tylko w ecu (wymieniajac transponder przy stacyjce dopisujemy immo w ecu - najpradopodobniej) ty jestes wielki elektronik od dodawania mas
ahaaa zapomnialem alternator wymieniles na nowy i polowicznie zniknal problem, czyli za druga polowe co jest odpowiedzianle? masa? zasilanie? aaa nie...elektromagnes...zapomnialem
twoje obejscia z gory spisalem na niepowiodzenie bo sa bezsensowne ale musisz sam do tego dojsc bo widze zety wiesz ze wiesz...wiec nie wyprowadzam cie z bledu jak u kobiet one tez mowia nie bo nie
Jak Ty wszystko lubisz widzę generalizować i wrzucać do jednego worka. W sumie to już nie moja sprawa, bo ja mam auto sprawne. Gdybyś czytał ze zrozumieniem to byś doczytał, że pisałem, że błąd jest inny. I był inny. Pisałem, że auto zachowuje się inaczej. Ale nie będę się rozdrabniał, bo nie ma takiej potrzeby. Ty po przeczytaniu, że mam błąd nie dopuściłeś nawet do siebie informacji, że może być on spowodowany czym innym. Ja na szybkiego strzelałem co może być przyczyną, bo w trasie ciężko jest cokolwiek sprawdzić. Problem okazał się błahy i był spowodowany moim pośpiechem. Po powrocie do domu, jednym telefonie do znajomego z ASO wystarczyło 10 minut (i to z zejściem do garażu i otwarciem piwa ) i auto jest sprawne. Moje niedopatrzenie, przyznaję.
A jako ciekawostkę dodam, że mój stary alternator został przejrzany przez elektryków i po sprawdzeniu oscyloskopem okazało się, że.... TADAM... uszkodzony był mostek. Także elo melo.
Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 125 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kędzierzyn-Koźle Posiadane auto: ML 400
Piwa: 4/1
Wysłany: Pią 22 Mar 2019, 12:37
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) problem z wycieraczkami
kolgo dobrze sie prowadizlo dyskusje z toba ale sam przyznaj ze teoria o elektromagnesie to glupota, zajarzyles za pozno i
zwarlo ci styki a to niepotrzebne
3 miesiące spokoju i... się zesrało. Wczoraj znów wyskoczyła mi usterka ładowania, ciśnienie oleju i zwarło wycieraczki. Do tego pojawiły się napisy "akumulator rozładowany", oraz "uruchom silnik". Że o "sprawdź układ hamulcowy" nie wspomnę. Akumulator mam nowy, alternator mam nowy. Brak mi pomysłów. Być może faktycznie BCM jest wysrane, ale jeżeli tak to czemu przez 3 miesiące miałem wszystko idealnie? Wie ktoś z Was czy żeby podmienić BCM muszę znaleźć idealnie o takich samych numerach kodowych jakie mam? Czy wystarczy, że będzie to N3? Tak czy inaczej trzeba zrobić klona żeby skopiować immo, to teoretycznie nie musi to być ten sam numer fabryczny. Ewentualnie zrobic virgina i przyuczyć do samego auta od nowa.
Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 125 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kędzierzyn-Koźle Posiadane auto: ML 400
Piwa: 4/1
Wysłany: Wto 25 Cze 2019, 15:20
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) problem z wycieraczkami
nie ma immo w bcm, 2 osoby od licznikow i immo stiwerdzily ze nie siedzi w nim immo, jednen ogladal fizycznie a drugi sprawdzal jak sie robi immo na stole i stwierdzil ze robi sie ale nie przez bcm
Dobra tak czy srak jestem umówiony z magikiem od układów scalonych i ma przejrzeć moje bcm w przyszłym tygodniu na swoich kosmicznych maszynach za miliony. Zobaczymy. Rozumiem, że Ty swoje już też dawałeś do sprawdzenia skoro ktoś tam dłubał na stole. Masz jakieś spostrzeżenia?
Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 125 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kędzierzyn-Koźle Posiadane auto: ML 400
Piwa: 4/1
Wysłany: Pon 08 Lip 2019, 08:26
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) problem z wycieraczkami
nie ja mojego kompleksowo nie dawalem do sprawdzenia, mam tam slad jakby po zalaniu kawą lub cocacola i mysle ze w tym bedzie problem (przynajmniej czesci usterek) jak juz to mialem wyciagniete to bylem u fachowca ktory robi z elektronika rozne cuda, sprawdzic fizycznie tego nie sprawdzil, ale wl;asnie pytyalem go pod katem zamiany tej czesci na inna i o immo...ogladal bcm i sprwdzal w swoich schematach do przeprogramowywania immo i ilicznika, i stwierdzil ze immo robi sie w masterze gdzie indziej a nie w bcm (nie dopytywalem gdzie) ale wierze mu bo robi tego na codzien dziesiatki ma sprzet za miliony doslownie
u mnie temat mocno olalem bo auto stoi pod oknem od lutego nie bylo nawet odpalone
U mnie elektronik sprawdził wszystko pod mikroskopem i znalazł 3 wrażliwe miejsca, gdzie mogły być zimne luty. Na wszelki wypadek kazałem mu przelutować kompletnie wszystko co tam jest. Dziubał się z tym dwa dni. Generalnie kompletnie nic się nie zmieniło jeżeli chodzi o usterkę lądowania. Natomiast zdecydowanie, ale to kolosalnie poprawił mi się zasięg pilota od centralnego zamka. Nic więcej. Także BCM odpada. Musi być gdzieś zwarcie na instalacji. Zainstalowałem sobie wczoraj najnowszego CLIPa i on nieco inaczej interpretuje błędy. Chociaż "nieco" to za mało powiedziane. Teraz przy "usterka regulacji" mam napisane "zbyt wysokie napięcie". Natomiast przy błędzie świec nurnikowych mam napisane "błąd przekaźnika świecy nurnikowej 1 - obwód przerwany lub zwarcie na masę". Wczoraj wstępnie oglądałem te przekaźniki, ale nocą mi się nie bardzo chciało nic robić. Być może to wiązka, a być może to przekaźnik sam w sobie robi zwarcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.