Może masz kogoś w okolicy co robi Renówki .A jeszcze lepiej jak robi diesle .Bo dłubaczy zarobkowych jest wielu .Kolega z innego forum Renault wydał masę kasy na wymiany częsci i do niczego nie doszedł .Potem chyba auto pogonił bo przestał pisać .
Dzięki za odpowiedź.
Mieszkam w okolicy, gdzie jest wielu dłubaczy, żadnego fachowca. Dlatego sam swego czasu zakupiłem MaxiECU. Gość od pomp, o którym wspominałem wcześniej niestety Clipa nie używa, szukam dalej.
EDIT:
Najbliższego Clipa, jakiego znalazłem ode mnie - 30 km. ale gość dopiero nie wcześniej niż za dwa tygodnie, i to też nie gwarantuje że znajdzie czas.
Re: ( Renault Clio ) Brak prądu na wtryskiwaczach, błąd P0089
Dziadyga odpalił. Zrobiłem mu reset adaptacji parametrów silnika i odpalił.
Mam 4 błędy, ale najważniejsze żeby znaleźć przyczynę braku sygnału na 2 wtryskiwaczu. Prawdopodobnie coś na kablach, bo odpinałem kostkę i nie ma różnicy. Poza tym jest zdecydowanie za dużo pęcherzy powietrza w przewodach paliwowych, nie chce wchodzić na obroty pow 2000. Kupiłem już filtr, muszę wymienić i odpowietrzyć.
Nie wiem co mnie podkusiło, żeby kupić Renię, a do tego diesla... Z silnikami benzynowymi radzę sobie bez problemu
Le France zawsze unikałem, głównie na zawodną elektronikę
W większości przypadków to nie elektronika zawodzi a elektryka , tz. przewody , połączenia , wtyczki gniją-śniedzieją
ale to występuje we wszystkich starych autach , a im bardziej zautomatyzowane tym większe prawdopodobieństwo .
Niema jak to stare wieś-wageny trzy kabelki dwa przełączniki i nie miało co się psuć , bo nowe to szmelc .
im bardziej zautomatyzowane tym większe prawdopodobieństwo
Dokładnie tak, unikam tego jak ognia. Kupując tę Renówkę pokierowałem się ceną za auto. Samochód kupiłem mojej córce do nauki jazdy, a jak na razie to ja się uczę jak go naprawiać.
EDIT:
Zmieniłem filtr paliwa, wydaje mi się, że powietrze nie dochodzi już do pompy, ale o dziwo z niej wychodzi. Co kilka sekund z rurki odpływowej wypływa piana.
Druga sprawa, na biegu jałowym ciśnienie na pompie mam około 320.
EDIT 2:
Bąbelki i piana zniknęły, silnik zaczął wchodzić w obroty, widocznie po resecie adaptacji ECU uczy się od nowa.
Na razie nie doszedłem czemu nie ma sygnału na 2 wtrysku...
Błąd jednego z wtryskiwaczy, nie jest zakodowany. Czy możliwe, że dlatego nie działa? Nie wiem który to jest, bo program nie określa.
Re: ( Renault Clio ) Brak prądu na wtryskiwaczach, błąd P0089
Niestety znów nie chce wchodzić na obroty. Zauważyłem, że to wtedy, gdy świeci się kontrolka świec żarowych, poza tym znów się pojawiła piana w przewodzie wyjścia z pompy, gdzieś musi być poważna nieszczelność.
EDIT:
Może komuś się przyda:
Kontrolka świec żarowych (która świeci się non stop) gaśnie w momencie wykasowania błędów. W tym czasie silnik wchodzi na obroty. Po wyłączeniu zapłonu na dłużej niż 20 sekund błąd wraca i silnik znów nie chce wchodzić w obroty. Błąd dotyczy zaworu EGR, który jest uwalony. Nie wiem jaki związek jest pomiędzy świecami żarowymi, a zaworem EGR, ale takie są objawy.
EDIT 2:
To jednak nie wina zaworu EGR. Wymieniłem i problem nie ustąpił. Moze być chyba tylko jeszcze jedna przyczyna, ECU wskazuje błąd drugiego wtryskiwacza. Muszę wymienić wtrysk, wtedy zobaczymy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Clio ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.