Witam
Może ktoś nakieruje mnie gdzie szukać problemu.
2.8dti po remoncie głowicy bo odkręciła się rolka prowadząca...
Całość poskładana a jednak nie pali. Próbowałem odpalić na plaka uwzględniając że może jeszcze jest układ paliwowy zapowietrzony, ale brak jakiejkolwiek reakcji. Zastanawia mnie czy problem nie tkwi w świecy żarowej na kolektorze dolotowym. Bo po przekręceniu kluczyka bardzo długo świeci kontrolka z grzania świecy, a czasami krótko a następnie miga a świeca się nie nagrzewa, nawet nie dochodzi napięcie. Tyle że nawet bez sprawnej świecy tdi powinien odpalić?
Rozrząd ustawiony na znaki.
Może ktoś podpowie w czym szukać problemu? Ile powinna wynosić kompresja na cylindrach?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.