Witajcie. Przeszukałem forum, ale nie znalazłem podobnego tematu.
Mam Clio II 1,5 DCi. Samochód pod sklepem został wyłączony, a po wyjściu ze sklepu już nie odpalił. Rozrusznik albo kręci 3-4 sekundy i przestaje, nie świeci się kontrolka świec żarowych. Albo świece świecą cały czas, nie znikają i rozrusznik kręci normalnie.
Auto odpala na chwilę na plack'u, ale doszedłem do tego, że nie ma prądu na wtryskiwaczach. Przepatrzyłem internet, znalazłem informacje, że może to być pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu.
Aha, dodam jeszcze, że akumulator jest nówka...
Podpiąłem się pod MaxiECU i wyskoczył mi błąd P0089 "Funkcja regulacji ciśnienia w rampie. Poniżej dolnej wartości progowej"
Czyli może to być pompa wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub czujnik ciśnienia paliwa
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 659 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzeszcze Posiadane auto: Reno Clio 3 oraz Fluence 1,6 16 V
Piwa: 29/27
Wysłany: Czw 28 Gru 2017, 13:03
Temat postu:
Brak prądu
Szukaj kogoś z Clipem .Najszybciej dojdziesz do usterki.Lejace wtryski dają takie objawy odpal auta na plaka i zrób test przelewowy wtryskiwaczy.Podaj lokalizacje mam Clipa.
Szukaj kogoś z Clipem .Najszybciej dojdziesz do usterki.Lejace wtryski dają takie objawy odpal auta na plaka i zrób test przelewowy wtryskiwaczy.Podaj lokalizacje mam Clipa.
Dzięki za odpowiedź
Jednak zastanawia mnie co da test przelewowy, skoro nie otwierają się wtryskiwacze, nie ma sygnału na wtryskach, wtryski są zamknięte... No chyba że zbyt niskie ciśnienie na listwie powoduje odcięcie wtrysków?
Poza tym nie jestem w stanie uruchomić silnika z plack'a na dłużej niż półtorej sekundy.
Mieszkam w okolicach Warszawy.
EDIT:
Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia paliwa, ale nic to nie dało.
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 659 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzeszcze Posiadane auto: Reno Clio 3 oraz Fluence 1,6 16 V
Piwa: 29/27
Wysłany: Czw 28 Gru 2017, 15:48
Temat postu:
Renault Clio
U mnie w roczniku 2002 1.5 dci 65kM .W skrzynce po prawej stronie przed aku jest maly przekażnik który odpowiada za rozruch auta .Jak go nie ma lub jest uszkodzony auto nie odpala.Ale mówisz że na chwilę ci pali to raczej nie to choc ja bym go wymienił.Gdyby wtryski bardzo lały to uklad nie zbuduje ciśnienia i auta też nie odpalisz kolego.
U mnie w roczniku 2002 1.5 dci 65kM .W skrzynce po prawej stronie przed aku jest maly przekażnik który odpowiada za rozruch auta .Jak go nie ma lub jest uszkodzony auto nie odpala.Ale mówisz że na chwilę ci pali to raczej nie to choc ja bym go wymienił.
Gdyby wtryski bardzo lały to uklad nie zbuduje ciśnienia i auta też nie odpalisz kolego.
Zdaję sobie z tego sprawę, ale tak jak napisałem wcześniej, wtryski nie otrzymują impulsu z ECU. Zrobiłem właśnie test przelewowy, i na żadnym z wtryskiwaczy na przelewie nie pojawia się nawet gram ON. Wtryski są po prostu zamknięte.
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 659 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzeszcze Posiadane auto: Reno Clio 3 oraz Fluence 1,6 16 V
Piwa: 29/27
Wysłany: Czw 28 Gru 2017, 16:47
Temat postu:
Renault Clio
Rozumie masz problem z zaplonem .U mnie jest inna skrzynka z przekażnika mi .Ale to jeden z tych małych przekażników odpowiada za zaplon .Jak u ciebie są one takie same to podmień je miejscami .
Re: ( Renault Clio ) Brak prądu na wtryskiwaczach, błąd P0089
Niestety zamiana nie pomogła...
EDIT:
Obawiam się, że czeka mnie wymiana pompy wysokiego ciśnienia. Podczas testu przelewowego zauważyłem, że bardzo dużo paliwa wraca na powrocie do zbiornika, i zastanawiam się, czy przypadkiem pompa nie uległa uszkodzeniu, dlatego nie trzyma ciśnienia.
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 659 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzeszcze Posiadane auto: Reno Clio 3 oraz Fluence 1,6 16 V
Piwa: 29/27
Wysłany: Czw 28 Gru 2017, 20:57
Temat postu:
Renault clio
Zanim cos wymienisz poszukaj kogoś z Clipem aby podjechał .Uszkodzony czujnik położenia wału korbowego też nie pozwoli auta odpalić a Clip to pokarze.Zawsze dużo paliwa wraca do zbiornika -pełny wężyk.
Zanim cos wymienisz poszukaj kogoś z Clipem aby podjechał .Uszkodzony czujnik położenia wału korbowego też nie pozwoli auta odpalić a Clip to pokarze.Zawsze dużo paliwa wraca do zbiornika -pełny wężyk.
Na pewno masz dużo racji, choć uważam, że MaxiECU jest bardzo dobrym narzędziem.
Ale wydaje mi się, że nie koniecznie jest czujnik położenia wału, ponieważ odpala na plack'u. Poza tym za każdym razem po wykasowaniu błędu wywala mi ten sam ponownie. Wiem, że CLIP jest dedykowany pojazdom 'Fabrice Groupe Renault', więc bądź co bądź jest najlepszy, ale nie mam powodu nie zaufać MaxiECU. Choć oczywiście poszukam kogoś z CLIPEM.
błąd P0089 "..ciśnienia w rampie. Poniżej dolnej wartości progowej"
Czyli może to być pompa wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub czujnik ciśnienia paliwa
Jeżeli jesteś pewny swego maxia rexsia Ecu to czego szukasz ?,
zrób tak by ecu widział prawidłowe ciśnienie na listwie to poda ci sygnał na wtryski
(sprawdzić czujnik , zawór , czy pompa podaje itd. )
Jesli nie wiesz za co się zabrać , to zaprowadź do bardziej kumatego , bo sam możesz narobić większego bigosu .
Co do maxia ecu wiedz jedno jeśli coś jest do wszystkiego to tak naprawdę jest do niczego ...
jeśli coś jest do wszystkiego to tak naprawdę jest do niczego ...
Oczywiście znam tę zasadę, i zgadzam się z nią, zazwyczaj tak jest. Nie znam możliwości Clipa, nie miałem okazji na nim pracować. MaxiECU (przy tym silniku) ma jedynie możliwość podwyższenia lub obniżenia obrotów biegu jałowego, kodowania wtryskiwaczy i resetu zmiennych EGR, adaptacje parametrów silnika.
Zdaję sobie sprawę, że niewiedza może zaszkodzić, nie robię nic, czego bym nie był pewien. Le France zawsze unikałem, głównie na zawodną elektronikę (i jak widać intuicja mnie nie myliła) więc nie mam doświadczenia. Dlatego szukam kogoś z Clipem. Na razie znalazłem niedaleko gościa od pomp wtryskowych. Nie mogłem się wczoraj dodzwonić, więc nie wiem czy ma Clip.
Pojawił mi się drugi błąd: P0202 Cylinder 2 obwód wtryskiwacza. Przerwa w obwodzie.
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 659 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzeszcze Posiadane auto: Reno Clio 3 oraz Fluence 1,6 16 V
Piwa: 29/27
Wysłany: Pią 29 Gru 2017, 11:01
Temat postu:
Renault Clio
Może masz kogoś w okolicy co robi Renówki .A jeszcze lepiej jak robi diesle .Bo dłubaczy zarobkowych jest wielu .Kolega z innego forum Renault wydał masę kasy na wymiany częsci i do niczego nie doszedł .Potem chyba auto pogonił bo przestał pisać .Ciekawe czy masz wyłącznik uderzeniowy nad aku czy on nie robi przerwy .Ale za dużo tu gdybania .Szukanie po omacku cos tam ci przyrząd podpowiada ale ile w tym prawdy .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Clio ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.