Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 792 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Sro 25 Lip 2018, 13:39
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Sie ma
the_1piotr - Ty jesteś jakiś nienormalny... I to nie jest tylko moje zdanie , ale praktycznie w każdym temacie w którym się wypowiadasz ludzie piszą Ci żebyś się skontaktował z lekarzem...
Jeżeli dla Ciebie zaświecenie się zółtej kontrolki silnika oznacza tylko problem z układem paliwowym , to ja Ci gratuluję i współczuję zarazem.
Najpierw się dokształć , a dopiero wypowiadaj.
Nie masz żadnego doświadczenia praktycznego z Masterami. Żadnego. Wiesz tylko tyle ile wyczytasz , a później to wklejasz w tematach. Takie kopiuj-wklej.
Żeby ogarnąć różne tematy/zagadnienia trzeba mieć również wiedzę z praktyki , a nie tylko z onet.pl....
Ja zrobiłem Masterami ponad 1.5 mln kilometrów i praktycznie znam te auta na wylot.
I wszystko co wiem z praktyki to przekazuję tu na tym Forum.
Wielu usterek , które są opisywane w tematach nie przerabiałęm osobiście i dlatego w takich tematach staram się nie wypowiadać.
Ty za to w każdym temacie zabierasz głos nie mając żadnej wiedzy praktycznej związanej z danym modelem auta.
To co piszesz to jakieś herezje z kosmosu. Moje rady pomogły już wieeelu osobom z tego Forum.
Jak do tej pory nie było żadnej sytuacji , że ktoś po mojej poradzie uszkodził sobie auto.
Jeszcze raz Ci powtórzę żebyś dobrze zrozumiał : wszystkie moje konkretne porady wynikają z własnego doświadczenia. Jeżeli u mnie to się sprawdziło , to u innych również może to być rozwiązaniem problemu.
Pozdrawiam
Wojtek _________________ Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Ekhem. Ja osobiście też bym zostawił EGR w spokoju.. Raczej mimo wszystko bym się skupił na np przepływomierzu. W Masterze własnie przepływka była winna za turbo dziurę.
Natomiast w Traficu miałem takie same jaja z obrotami przy zwarciu na sondzie lambda. Błędu w tym przypadku również nie biło.
Ostatnio mój Movano (2011) również zaczynał przerywać przy około 2000 obrotów pierwszą rzeczą jaką sprawdziłem była sonda i okazało się, że to strzał w dziesiątkę. Sonda jest droga, bo od 360 do 500PLN, ale wszystko wróciło do normy i już normalnie auto jedzie i przyspiesza (wcześniej się dławiło, drgało). Także proponuję sprawdzić czy ten problem masz tylko na ciepłym silniku, czy na zimnym też. W moim przypadku było zwarcie na grzałce.
edit:
A Clip jest niby taki mądry i wszechwiedzący, a jeżeli chodzi o lambdę to [cenzura]. Nie ma absolutnie żadnych parametrów do sprawdzenia sondy.
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 819 Skąd jesteś (miejscowość / region): siedlce Posiadane auto: trafic II 2008. 2.0 dc i115 , espace IV 2008, 2.0dci dpf 173kM
Piwa: 26/6
Wysłany: Sro 25 Lip 2018, 20:34
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
jakiś debilizm zagniezdził sie na forum
milejów doradza demontaz czesci klimatyzacji której nie rozumie znaczenia
ciuaga28 doradza jezdzenie z odłaczonym przepływomierzem gdy tymczasem to skutkuje zapaleniem sie check engine i mozliwoscią uszkodzenia katalizatora w dci oraz fapu jesli jest . poczym doradza zaslepienie EGR zeby było zabawniej
normanie debile pajacują na forum
wioskowy poziom mechaniki poczym ciupaga rzuca text to poszukaj dobrego diagnosty .....bo juz mu sie durne pomysły z eksperymentowaniem skończyły
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Kolego mam Cię na oku.Albo zmieniasz podejście, pisownie i nie widzę wyzwisk,albo będziemy rozmawiać inaczej. _________________ Nie znam się,kobietą jestem ...
(zpa 1256585)
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Edner a co myślisz o tym że u mnie właśnie po wymianie chłodniczki zaczely sie problemy z turbo dziurą.
Odłączyłem z ciekawości przepływomierz i faktycznie masterek lepiej jechał. Może tak być że chłodniczka jest cały czas otwarta i na wolnych obrotach ma złą mieszankę i dlatego się dławi? A jak się odłączy przepływke to z automatu komputer daje więcej powietrza i dlatego jedzie auto normalnie?
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
CTMASTER napisał:
Edner a co myślisz o tym że u mnie właśnie po wymianie chłodniczki zaczely sie problemy z turbo dziurą.
Odłączyłem z ciekawości przepływomierz i faktycznie masterek lepiej jechał. Może tak być że chłodniczka jest cały czas otwarta i na wolnych obrotach ma złą mieszankę i dlatego się dławi? A jak się odłączy przepływke to z automatu komputer daje więcej powietrza i dlatego jedzie auto normalnie?
Kolego ciężko stwierdzić, aczkolwiek jest możliwe że to wina chłodniczki. Jeden z kolegów tez twierdzi że to wina chłodniczki ale z drugiej strony gdyby był problem z tą częścią to po pewnym czasie chyba by przepuszczala płyn chłodniczy i mielibyśmy jakiś punkt zaczepienia.
Przepływomierz może to też nie być, bo gdy odepnie się wtyczkę od chłodniczki to auto również jedzie normalnie.
Ja jeżdżę cały czas z tą turbo dziura i auto się kula
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tu i Tam Posiadane auto: Renault Master 2,3 dci 125 km
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 23 Sie 2018, 16:50
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Chciałbym się pdłączyć pod temat. Master 2013 125km. Przy równomiernej jezdzie zamula sie i zanim zareaguje na gaz musi chwile pomyśleć.Dzieje sie tak w momęcie gdy temperatura powietrza na zewnątzr przekracza 15 stopni gdy jest zimno problemu nie ma. Po jakimś czasie na wyświetlaczu wyskakuje sprawdz wtrysk, sprawdz układ wydechowy, przełącza sie w tryb awaryjny, a problem z zamulaniem znika idzie od samego dołu. Po podłączeniu clipa wyszedł błąd (obwód doładowania).Ktoś coś podpowie. Z góry dziękuje.
Dołączył: 14 Maj 2018 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec Posiadane auto: Renault Master 2.3 2015r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 16:05
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Witam panowie robi się ciepło i problem wraca jak bumerang, mnie serwis wymienił poraz kolejny chłodniczkę i EGR
niestety nic to nie dało, sam już nie wiem co to może być, a może ktoś doszedł do sedna sprawy? _________________ Pozdrawiam Robert
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 792 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 17:33
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Sie ma.
Sprawdzałeś czujnik ciśnienia spalin ?
Bardzo często przeciera się przewód gumowy i może powodować takie objawy.
Jest on z tyłu silnika na górze.
Jak ja miałem ten przewód uszkodzony , to na początku tylko się lekko dławił i falowały leciutko czasami obroty.
Później jak już kompletnie pękł to wyskoczyły błędy : wtrysku i układu wydechowego. Oczywiście odcinało tempomat co było bardzo męczące w trasie.
Pozdrawiam
Wojtek _________________ Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
lockbud napisał:
Witam panowie robi się ciepło i problem wraca jak bumerang, mnie serwis wymienił poraz kolejny chłodniczkę i EGR
niestety nic to nie dało, sam już nie wiem co to może być, a może ktoś doszedł do sedna sprawy?
Witaj przyjacielu. Mamy ten sam problem. Przez zime był spokój, wystarczy 5C stopni na plusie i już się dławi przy ruszaniu. Miałem zamiar wymienic chlodniczke egr ale widze ze to nie ma sensu.
Mam takie urządzenie na bluetooth do diagnostyki i po podłączeniu nie pokazuje jednego parametru "temperatura zasysanego powietrza" . Ktoś wie gdzie jest tej czujnik? W przepływomierzu?
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 792 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 20:11
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Sie ma.
Jest w przepływomierzu.
Pozdrawiam
Wojtek _________________ Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Myślisz że to może być przez ten czujnik? Można to jakoś sprawdzić przed kupnem nowego przepływomierza? Pamiętam że jak odłaczyłem wtyczkę od przepływki to wyskakiwały błędy na zegarach ale samochód jechał sprawnie i dynamicznie. Tylko z tego co mi wiadomo to tak się dzieje bo jest w trybie awaryjnym i ma zwiększone dawki.
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 792 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 21:06
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Sie ma.
A sprawdzałeś parametry pracy w czasie rzeczywistym ? Wtedy masz jakie są wartości u Ciebie , a jakie powinny być fabrycznie.
Drugim sposobem jest oczywiście podmiana od kogoś. To najłatwiejsze , a zarazem trudne , bo nie każdy chce pożyczać taką część...
Jakbym był w Twojej okolicy to byś mój wziął i sprawdził. Ale nie wiem kiedy będę w Twoich okolicach.
Pozdrawiam
Wojtek _________________ Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
ciupaga28 napisał:
Sie ma.
A sprawdzałeś parametry pracy w czasie rzeczywistym ? Wtedy masz jakie są wartości u Ciebie , a jakie powinny być fabrycznie.
Drugim sposobem jest oczywiście podmiana od kogoś. To najłatwiejsze , a zarazem trudne , bo nie każdy chce pożyczać taką część...
Jakbym był w Twojej okolicy to byś mój wziął i sprawdził. Ale nie wiem kiedy będę w Twoich okolicach.
Pozdrawiam
Wojtek
Osobiście nie sprawdzałem. Mój elm 327 jest ubogi w funkcję. Ale byłem w serwisie byłem u majstra który zajmuje się tylko renault podłączali clipa jeździli i stwierdzili że wszystko jest OK. Od wtrysków turbine po ciśnienie itd. O przepływomierzu nic nie mówili a ja nie dociekałem bo wtedy jeszcze nie miałem wiedzy że nie widzi tego parametru mój elm. Masz jakieś zdjęcie o jaką rurkę za silnikiem Ci chodzi która lubi się zapychac?
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 792 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Pią 08 Mar 2019, 08:05
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów
Sie ma.
Zanim mój znajomy mechanik stwierdził przyczynę błędów , dławienia się i falowania obrotów , to gdzie indziej chcieli mi wymieniać sondę lambda , turbinę , wtryski i pompę wtryskową itd...
Niestety nie pamiętam już teraz jakie miałem błędy na Clipie.
Wymienił mi rurkę za 20 zł i problem znikł.
Co nie znaczy że to samo może być u Ciebie. Ale warto sprawdzić tą gumową rurkę bo to nic nie kosztuje , a przy okazji jak będzie w słabym stanie to wymienić samą rurkę gumową.
Widzisz... , najgorsze jest to , że żaden komputer diagnostyczny nie poda Ci dokładnej przyczyny , a tylko ogólną informację o usterce. I tu powstaje problem , bo za daną ogólną usterkę może odpowiadać kilka rzeczy.
Pozdrawiam
Wojtek _________________ Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.