Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciupaga28

Auto Maniak



Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 792
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Sro 25 Lip 2018, 13:39
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Sie ma


the_1piotr - Ty jesteś jakiś nienormalny... I to nie jest tylko moje zdanie , ale praktycznie w każdym temacie w którym się wypowiadasz ludzie piszą Ci żebyś się skontaktował z lekarzem...
Jeżeli dla Ciebie zaświecenie się zółtej kontrolki silnika oznacza tylko problem z układem paliwowym , to ja Ci gratuluję i współczuję zarazem.
Najpierw się dokształć , a dopiero wypowiadaj.
Nie masz żadnego doświadczenia praktycznego z Masterami. Żadnego. Wiesz tylko tyle ile wyczytasz , a później to wklejasz w tematach. Takie kopiuj-wklej.
Żeby ogarnąć różne tematy/zagadnienia trzeba mieć również wiedzę z praktyki , a nie tylko z onet.pl....

Ja zrobiłem Masterami ponad 1.5 mln kilometrów i praktycznie znam te auta na wylot.
I wszystko co wiem z praktyki to przekazuję tu na tym Forum.
Wielu usterek , które są opisywane w tematach nie przerabiałęm osobiście i dlatego w takich tematach staram się nie wypowiadać.

Ty za to w każdym temacie zabierasz głos nie mając żadnej wiedzy praktycznej związanej z danym modelem auta.

To co piszesz to jakieś herezje z kosmosu. Moje rady pomogły już wieeelu osobom z tego Forum.
Jak do tej pory nie było żadnej sytuacji , że ktoś po mojej poradzie uszkodził sobie auto.

Jeszcze raz Ci powtórzę żebyś dobrze zrozumiał : wszystkie moje konkretne porady wynikają z własnego doświadczenia. Jeżeli u mnie to się sprawdziło , to u innych również może to być rozwiązaniem problemu.

Pozdrawiam
Wojtek
_________________
Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Powrót do góry
eekz

Auto Maniak



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 524
Skąd jesteś (miejscowość / region): białystok
Posiadane auto: Movano 2012 2.3 dCi / Infiniti M35x
Piwa: 11/3
Wysłany: Sro 25 Lip 2018, 15:44
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Ekhem. Ja osobiście też bym zostawił EGR w spokoju.. Raczej mimo wszystko bym się skupił na np przepływomierzu. W Masterze własnie przepływka była winna za turbo dziurę.

Natomiast w Traficu miałem takie same jaja z obrotami przy zwarciu na sondzie lambda. Błędu w tym przypadku również nie biło.
Ostatnio mój Movano (2011) również zaczynał przerywać przy około 2000 obrotów pierwszą rzeczą jaką sprawdziłem była sonda i okazało się, że to strzał w dziesiątkę. Sonda jest droga, bo od 360 do 500PLN, ale wszystko wróciło do normy i już normalnie auto jedzie i przyspiesza (wcześniej się dławiło, drgało). Także proponuję sprawdzić czy ten problem masz tylko na ciepłym silniku, czy na zimnym też. W moim przypadku było zwarcie na grzałce.

edit:
A Clip jest niby taki mądry i wszechwiedzący, a jeżeli chodzi o lambdę to [cenzura]. Nie ma absolutnie żadnych parametrów do sprawdzenia sondy.
Powrót do góry
the_1piotr

Auto Maniak



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 819
Skąd jesteś (miejscowość / region): siedlce
Posiadane auto: trafic II 2008. 2.0 dc i115 , espace IV 2008, 2.0dci dpf 173kM
Piwa: 26/6
Wysłany: Sro 25 Lip 2018, 20:34
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


jakiś debilizm zagniezdził sie na forum

milejów doradza demontaz czesci klimatyzacji której nie rozumie znaczenia

ciuaga28 doradza jezdzenie z odłaczonym przepływomierzem gdy tymczasem to skutkuje zapaleniem sie check engine i mozliwoscią uszkodzenia katalizatora w dci oraz fapu jesli jest . poczym doradza zaslepienie EGR zeby było zabawniej

normanie debile pajacują na forum

wioskowy poziom mechaniki poczym ciupaga rzuca text to poszukaj dobrego diagnosty .....bo juz mu sie durne pomysły z eksperymentowaniem skończyły

to jest poziom forum
Powrót do góry
Emiś

Junior admin


Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 7671
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dolny Śląsk.(ok.Lubina|)
Posiadane auto: Citroen C5 Kombi 2.0 16v LPG,,Renault Scenic 2,016v Lpg BRC 2006
Piwa: 209/71
Wysłany: Sro 25 Lip 2018, 21:34
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Kolego mam Cię na oku.Albo zmieniasz podejście, pisownie i nie widzę wyzwisk,albo będziemy rozmawiać inaczej.
_________________
Nie znam się,kobietą jestem ...Wink

(zpa 1256585)
Powrót do góry
CTMASTER

Debiutant



Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Toruń
Posiadane auto: Renault Master 2014r 2.3 125KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 30 Lip 2018, 22:41
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Edner a co myślisz o tym że u mnie właśnie po wymianie chłodniczki zaczely sie problemy z turbo dziurą.
Odłączyłem z ciekawości przepływomierz i faktycznie masterek lepiej jechał. Może tak być że chłodniczka jest cały czas otwarta i na wolnych obrotach ma złą mieszankę i dlatego się dławi? A jak się odłączy przepływke to z automatu komputer daje więcej powietrza i dlatego jedzie auto normalnie?
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pon 30 Lip 2018, 22:41
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
edner

Debiutant



Dołączył: 29 Kwi 2018
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: Master 2.3 125km 2015r.
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 13 Sie 2018, 09:22
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


CTMASTER napisał:
Edner a co myślisz o tym że u mnie właśnie po wymianie chłodniczki zaczely sie problemy z turbo dziurą.
Odłączyłem z ciekawości przepływomierz i faktycznie masterek lepiej jechał. Może tak być że chłodniczka jest cały czas otwarta i na wolnych obrotach ma złą mieszankę i dlatego się dławi? A jak się odłączy przepływke to z automatu komputer daje więcej powietrza i dlatego jedzie auto normalnie?


Kolego ciężko stwierdzić, aczkolwiek jest możliwe że to wina chłodniczki. Jeden z kolegów tez twierdzi że to wina chłodniczki ale z drugiej strony gdyby był problem z tą częścią to po pewnym czasie chyba by przepuszczala płyn chłodniczy i mielibyśmy jakiś punkt zaczepienia.

Przepływomierz może to też nie być, bo gdy odepnie się wtyczkę od chłodniczki to auto również jedzie normalnie.

Ja jeżdżę cały czas z tą turbo dziura i auto się kula
Powrót do góry
wiechpiotr

Czytelnik



Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tu i Tam
Posiadane auto: Renault Master 2,3 dci 125 km
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 23 Sie 2018, 16:50
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Chciałbym się pdłączyć pod temat. Master 2013 125km. Przy równomiernej jezdzie zamula sie i zanim zareaguje na gaz musi chwile pomyśleć.Dzieje sie tak w momęcie gdy temperatura powietrza na zewnątzr przekracza 15 stopni gdy jest zimno problemu nie ma. Po jakimś czasie na wyświetlaczu wyskakuje sprawdz wtrysk, sprawdz układ wydechowy, przełącza sie w tryb awaryjny, a problem z zamulaniem znika idzie od samego dołu. Po podłączeniu clipa wyszedł błąd (obwód doładowania).Ktoś coś podpowie. Z góry dziękuje.
Powrót do góry
lockbud

Debiutant



Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec
Posiadane auto: Renault Master 2.3 2015r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 16:05
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Witam panowie robi się ciepło i problem wraca jak bumerang, mnie serwis wymienił poraz kolejny chłodniczkę i EGR
niestety nic to nie dało, sam już nie wiem co to może być, a może ktoś doszedł do sedna sprawy?
_________________
Pozdrawiam Robert Smile
Powrót do góry
ciupaga28

Auto Maniak



Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 792
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 17:33
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Sie ma.

Sprawdzałeś czujnik ciśnienia spalin ?
Bardzo często przeciera się przewód gumowy i może powodować takie objawy.
Jest on z tyłu silnika na górze.
Jak ja miałem ten przewód uszkodzony , to na początku tylko się lekko dławił i falowały leciutko czasami obroty.
Później jak już kompletnie pękł to wyskoczyły błędy : wtrysku i układu wydechowego. Oczywiście odcinało tempomat co było bardzo męczące w trasie.

Pozdrawiam
Wojtek
_________________
Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Powrót do góry
CTMASTER

Debiutant



Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Toruń
Posiadane auto: Renault Master 2014r 2.3 125KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 19:00
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


lockbud napisał:
Witam panowie robi się ciepło i problem wraca jak bumerang, mnie serwis wymienił poraz kolejny chłodniczkę i EGR
niestety nic to nie dało, sam już nie wiem co to może być, a może ktoś doszedł do sedna sprawy?


Witaj przyjacielu. Mamy ten sam problem. Przez zime był spokój, wystarczy 5C stopni na plusie i już się dławi przy ruszaniu. Miałem zamiar wymienic chlodniczke egr ale widze ze to nie ma sensu.
Mam takie urządzenie na bluetooth do diagnostyki i po podłączeniu nie pokazuje jednego parametru "temperatura zasysanego powietrza" . Ktoś wie gdzie jest tej czujnik? W przepływomierzu?
Powrót do góry
ciupaga28

Auto Maniak



Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 792
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 20:11
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Sie ma.

Jest w przepływomierzu.

Pozdrawiam
Wojtek
_________________
Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Powrót do góry
CTMASTER

Debiutant



Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Toruń
Posiadane auto: Renault Master 2014r 2.3 125KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 20:45
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Myślisz że to może być przez ten czujnik? Można to jakoś sprawdzić przed kupnem nowego przepływomierza? Pamiętam że jak odłaczyłem wtyczkę od przepływki to wyskakiwały błędy na zegarach ale samochód jechał sprawnie i dynamicznie. Tylko z tego co mi wiadomo to tak się dzieje bo jest w trybie awaryjnym i ma zwiększone dawki.
Powrót do góry
ciupaga28

Auto Maniak



Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 792
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 21:06
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Sie ma.

A sprawdzałeś parametry pracy w czasie rzeczywistym ? Wtedy masz jakie są wartości u Ciebie , a jakie powinny być fabrycznie.
Drugim sposobem jest oczywiście podmiana od kogoś. To najłatwiejsze , a zarazem trudne , bo nie każdy chce pożyczać taką część...
Jakbym był w Twojej okolicy to byś mój wziął i sprawdził. Ale nie wiem kiedy będę w Twoich okolicach.

Pozdrawiam
Wojtek
_________________
Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Powrót do góry
CTMASTER

Debiutant



Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Toruń
Posiadane auto: Renault Master 2014r 2.3 125KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 08 Mar 2019, 06:46
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


ciupaga28 napisał:
Sie ma.

A sprawdzałeś parametry pracy w czasie rzeczywistym ? Wtedy masz jakie są wartości u Ciebie , a jakie powinny być fabrycznie.
Drugim sposobem jest oczywiście podmiana od kogoś. To najłatwiejsze , a zarazem trudne , bo nie każdy chce pożyczać taką część...
Jakbym był w Twojej okolicy to byś mój wziął i sprawdził. Ale nie wiem kiedy będę w Twoich okolicach.

Pozdrawiam
Wojtek



Osobiście nie sprawdzałem. Mój elm 327 jest ubogi w funkcję. Ale byłem w serwisie byłem u majstra który zajmuje się tylko renault podłączali clipa jeździli i stwierdzili że wszystko jest OK. Od wtrysków turbine po ciśnienie itd. O przepływomierzu nic nie mówili a ja nie dociekałem bo wtedy jeszcze nie miałem wiedzy że nie widzi tego parametru mój elm. Masz jakieś zdjęcie o jaką rurkę za silnikiem Ci chodzi która lubi się zapychac?
Powrót do góry
ciupaga28

Auto Maniak



Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 792
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Opel Movano 2011 DCI by V-tech 135KM/204KM 308Nm/440Nm Opel Insignia 2.0 CDTI 2016
Piwa: 51/2
Wysłany: Pią 08 Mar 2019, 08:05
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Master 2015 rok - dławi sie przed 2 tyś obrotów


Sie ma.

Zanim mój znajomy mechanik stwierdził przyczynę błędów , dławienia się i falowania obrotów , to gdzie indziej chcieli mi wymieniać sondę lambda , turbinę , wtryski i pompę wtryskową itd...
Niestety nie pamiętam już teraz jakie miałem błędy na Clipie.
Wymienił mi rurkę za 20 zł i problem znikł.
Co nie znaczy że to samo może być u Ciebie. Ale warto sprawdzić tą gumową rurkę bo to nic nie kosztuje , a przy okazji jak będzie w słabym stanie to wymienić samą rurkę gumową.
Widzisz... , najgorsze jest to , że żaden komputer diagnostyczny nie poda Ci dokładnej przyczyny , a tylko ogólną informację o usterce. I tu powstaje problem , bo za daną ogólną usterkę może odpowiadać kilka rzeczy.



Pozdrawiam
Wojtek
_________________
Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka - nigdy nie powinno być odwrotnie.
Nie ważne gdzie , nie ważne po co , nie ważne kiedy - WAŻNE Z KIM !
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5
Ogłoszenia sprzedaży - Renault Master »

Opinie o samochodach Renault Master - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne


RenaultKadjar

63 800

2018r.

124 000 km

małopolskie

RenaultMegane

20 900

2009r.

163 510 km

śląskie

RenaultTwingo

10 500

2009r.

175 057 km

łódzkie

RenaultClio

59 900

2020r.

81 000 km

śląskie

RenaultScenic

23 500

2011r.

220 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System