Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Trafic ) Problem z Egr



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarimir

Czytelnik



Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Londyn
Posiadane auto: Trafic przedluzany, 2010 sport, 2.0 dci 115
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 11 Lip 2018, 23:38
Temat postu:

Problem z Egr


Witam
Czytalem pare watkow o egr ale nie moge znalesc nic co mnie dotyczy. Problem pojawil sie jakies 2-3 miesiace temu a mianowicie pewnego dnia zapalila sie kontrolka check engine . Dodam ze auto mam od 5 lat i rocznie ono robi moze z 5 tys km a wiekszosc czasu jest nieuzywane . Przez tak dlugie przestoje zauwazylem juz wczesniej ze po dlugiej przerwie strasznie kopcilo przy pierwszym uruchamianiu i dosc mocno smierdzialo spalinami az do momentu gdy zapalila sie kontrolka silnika. Po podlaczeniu do kompa pokazalo blad egr. Duzo nie myslac rozebralem wszystko i okazalo sie ze nie byl mocno zasyfiony a jedynie troche zaolejony. Wyczyscilem wszystko i zlozylem . Okazalo sie ze dalej jest blad i nie mozna go usunac bo jest staly. Od tego czasu zrobilem moze z 200km i zakupilem nowy. Po rozebraniu od nowa okazalo sie ze egr byl mocno zalany olejem lacznie z przepustnica a olej wydobywal sie z tej rurki co idzie do chlodnicy spalin. Bylem dosc mocno zdziwiony i wszystko dokladnie wyczyscilem i zalozylem nowy egr bo myslalem ze cos z elektronika. Po zlozeniu okazalo sie ze wszystko jest ok, blad usunalem bez problemu i zaczalem sie cieszyc czysta deska rozdzielcza. Szczescie trwalo tylko jakies 30km bo znowu sie zapalila kontrolka silnika i auto zaczelo kopcic na czarno podczas jazdy. Po podlaczeniu pod kompa okazalo sie ze znowu problem z egr i nie mozna go usunac bo jest staly blad. Cos mnie natknelo zeby rozlaczyc kostke od egr na chwile i podlaczyc znowu. Po tym zabiegu usunalem znowu blad i wrocilo do normy az do dzisjaj. Zrobione od resetu ok 20km i znowu sie zapalila. Juz mi rece opadaja. Czy ktos mial podobna sytuację?? Martwi mnie ten olej w egr w dosc duzej ilosci od strony chlodnucy spalin.silnik nie stracil mocy, w intercolerze suchutko, turbo ok. Ogolnie auto jest dosc mocno dopieszczone i ma wymieniane wszystko na nowe nawet jak nie trzeba jeszcze tak na wszelki wypadek zeby mi w trasie nie stanelo. Czy ma ktos jakis pomysl na to?
Powrót do góry
wojtekcichy

Auto Maniak



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 920
Skąd jesteś (miejscowość / region): londyn zachodni
Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 47/3
Wysłany: Pią 13 Lip 2018, 22:57
Temat postu:

Re: ( Renault Trafic ) Problem z Egr


chlodnice egr slyna z awaryjnosci, jedynym sensownym wyjasnieniem jest przedostawanie sie plynu do egra poprzez chlodniczke, ale raczej zauwazyl bys roznice miedzy plynem a olejem i przede wszystkim ubytek plynu w zbiorniczku
_________________
prosze nie pisac na PW, piszmy na forum dla potomnych

pomoglem daj +
Powrót do góry
jarimir

Czytelnik



Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Londyn
Posiadane auto: Trafic przedluzany, 2010 sport, 2.0 dci 115
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 14 Lip 2018, 13:52
Temat postu:

Re: ( Renault Trafic ) Problem z Egr


Wlasnie problem w tym ze to olej a nie plyn. Myslalem jeszcze czy jest moze odma w tych silnikach ktora lubi sie zapchac jak np w bmw 3.0d ?? Rece mi opadaja bo w aucie wiecej jest nowych niz uzywanych czesci a auto sporadynie uzywane i wiecznie cos .
Powrót do góry
jarimir

Czytelnik



Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Londyn
Posiadane auto: Trafic przedluzany, 2010 sport, 2.0 dci 115
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 18 Lip 2018, 22:47
Temat postu:

Re: ( Renault Trafic ) Problem z Egr


Nikt nie mial podobnego problemu?? Bo juz rece mi opadaja Sad
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Renault Trafic »

Opinie o samochodach Renault Trafic - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne


Renault

Megane

25 900

2010r.

129 000 km

małopolskie

Renault

Kangoo

8 500

2004r.

160 000 km

małopolskie

Renault

Megane

24 900

2009r.

72 829 km

kujawsko-pomorskie

Renault

Scenic

11 900

2006r.

162 220 km

śląskie

Renault

Scenic

4 999

2003r.

244 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System