Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Trafic ) Silnik 2.0 i 2.5



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eliks

Czytelnik



Dołączył: 18 Sie 2018
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lidzbark
Posiadane auto: Renault Trafic / Citroen C3
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 18 Sie 2018, 17:34
Temat postu:

Silnik 2.0 i 2.5


Witam. Długo szukałem zadbanego Trafica. Wciąż szukałem 2.0 DCI na łańcuchu ale teraz mam zagwozdkę bo znajomy przyprowadził bardzo ładny egzemplarz ale 2.5DCI. Powiedzcie mi jak to się sprawuje versus 2.0? Co ile kilometrów wymienia się tu pasek? Jak z wytrzymałością 2.5?
Dziękuję i pozdrawiam.
Powrót do góry
arsen008

Stały Bywalec



Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 140
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gorlice
Posiadane auto: Doblo 1.9 JTD 2006 + Trafic 2.5 dci automat
Piwa: 3/3
Wysłany: Nie 19 Sie 2018, 15:10
Temat postu:

Re: ( Renault Trafic ) Silnik 2.0 i 2.5


Witaj

2.5 dci i 2.0 dci to są super silniki obydwa potrafią zrobić bez problemów 500 tys a nawet 900 tys na silniku .
Teraz firmy które wożą ludzi za granicę nie kupują trafików ponieważ nowy model ma tylko jeden silnik 1.6 dci co 80 - 160 tys wymiana silnika .
----------------------------------------------

2.5 dci znacznie lepiej zbiera się , mi spala średnio w lecie 8 litrów moc 140 km / 2.0 DCi ma tylko 115 km i to czuć .
Zastanawiam się dlaczego nie dawali mocniejszego silnika ponieważ w Sceniku III mam 2.0 DCI 150km w automacie super się zbiera.
---------------------
Rozrząd w 2.5 dci wymieniałem przy przebiegu 120 tys km ( producent zaleca przy 160 tys km chyba ) u mnie nie ma dwumasy ponieważ skrzynia zautomatyzowana ale manuale mają .
Wiem że 2.5 dci z filtrem DPF były problemy jak ktoś jeździ na miejscu .
-----------------------------------------------------------------

2.0 DCi nie ma dwumasy , łańcuch wytrzymuje 300-400 tys km , pracuje też ciszej ale ma mniejsza moc .

----------------------------------------------------------------

Podstawa to jaki ma auto przebieg i co ile wymieniany olej .
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
eliks

Czytelnik



Dołączył: 18 Sie 2018
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lidzbark
Posiadane auto: Renault Trafic / Citroen C3
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 31 Sie 2018, 21:23
Temat postu:

Re: ( Renault Trafic ) Silnik 2.0 i 2.5


Dziękuję bardzo za konkretną odpowiedź. Wszyscy mówią że 2.5 niby nie takie straszne. U mnie to auto będzie robić koło 30tyś km rocznie, nie więcej. Znam największą wadę 2.0 czyli padające piezoelektryki, ale przekonują koszty eksploatacyjne, brak dwumasy, łańcuch i bodajże chyba nie wszystkie mają DPFa. Teraz kupię 2.5 to pierwsze co, muszę wymienić rozrząd, bo strach, filtry, oleje, wiadomo. Na starcie mam kilka stówek więcej + większe opłaty.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Renault Trafic »

Opinie o samochodach Renault Trafic - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Trafic ) Porady, problemy techniczne


RenaultLaguna

22 000

2008r.

219 000 km

śląskie

RenaultGrand Scenic

53 900

2017r.

134 000 km

wielkopolskie

RenaultKoleos

29 800

2009r.

186 367 km

podkarpackie

RenaultTalisman

125 990

2020r.

19 000 km

śląskie

RenaultKangoo

19 900

2013r.

270 000 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System