Mrugający stop, check engine i świecąca kontrolka świec żaro
Witam , wiem że już było kilka wątków na ten temat ale nadal nie znalazłem rozwiązania . Posiadam Renault Clio 2 1.5 dCi 80KM i podczas jazdy na autostradzie po dodaniu gazu zaświeciły mi się kontrolki stop (mrugała) check(mrugał) i świece żarowe (świeciła cały czas) gdy puściłem nogę z gazu to zgasły i tak już później cały czas po każdym mocniejszym wciśnięciu pedału tak się to zaswiecalo auto paliło normalnie na zimnym i na ciepłym nie kopcilo i nie traciło jakoś szczególnie na mocy. Dałem autko mechanikowi (błąd zbyt niskie ciśnienie na listwie a czasami pokazywało za wysokie ciśnienie) wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa oryginalny , nie pomogło zlikwidowałem bąbelki paliwa w przewodach zmieniając na nowy filtr paliwa z innego samochodu (golf 4tdi taki polecił mechanik) pęcherzyków powietrza już nie ma kontrolki dalej się zaswiecaly,sprawdziliśmy przelewami wtryski jeden odstawał od reszty i oddawał więcej paliwa więc wtrysk miał być wymieniany ale za kilka dni. Po tych zabiegach wzialem auto bo potrzebowałem na kilka dni ale w ten sam dzień ten wtrysk padł po kilku kilometrach bo samochód zaczął nierówno pracować i jak go zgasielm to już nie odpalił , więc mechanik znalazł mi wtrysk i wymienił ten jeden autko odpaliło jak mówił bez problemu i chodziło ale kontrolki nadal się tak samo zaswiecaly więc chciałem narazie zabrać autko żeby pojeździć zobaczyć jak teraz po wymianie się sprawuje. Po przejechaniu około 60km w aucie zaczęły coraz częściej zaświecac się kontrolki a pod sam koniec po mocniejszym dodaniu gazu zaswiecala się kontrolka od świec żarowych i świeciła około 1minuty i autko zaczynało nierówno pracować i od tego momentu było coraz gorzej już pod sam koniec jazdy nie dotarłem do domu bo autko tak przerywało że zgasło i juz nie odpaliło ,jutro mam zaciągnąć samochód dalej do mechanika ,proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek i udało mu się naprawic i wie w czym trzeba szukać gdyż ja nie znalazłem nic po forach. Pozdrawiam.
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 659 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzeszcze Posiadane auto: Reno Clio 3 oraz Fluence 1,6 16 V
Piwa: 29/27
Wysłany: Czw 11 Paź 2018, 08:47
Temat postu:
Mrugający stop .
Ciekawe czym diagnozuje mechanik auto .Ile ml dają wtryski na przelew .Bo norma robiona Clipem to 35ml.Jak wszystki są ponad normę to nie ma ciśnienia na szynie .Szukaj kogos z Clipem i zrób próbę przelewową .Mechanik może ma chęci a nie ma sprzętu.
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 659 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzeszcze Posiadane auto: Reno Clio 3 oraz Fluence 1,6 16 V
Piwa: 29/27
Wysłany: Czw 11 Paź 2018, 19:13
Temat postu:
Mrugający stop .
W Clipie jest program do robienia przelewów .Ma ustalony czas i obroty .Poszukaj na necie ale kiedys czytałem że na wolnych obrotach 4 minuty mierzone zegarkiem .Ale upewnij się .
Mrugający stop, check engine i świecąca kontrolka świec żaro
Jak narazie nie zrobię testu przelewowego bo auto nie odpali , ale po podpięciu komputera (błąd wtryskiwacza,) bede wyjmował wszystkie wtryski i oddawał do sprawdzenia lub regeneracji odrazu zapytam czy nie ma tam w wtryskiwaczach żadnych opiłek w celu sprawdzenia czy pompa jest w porządku.
Re: ( Renault Clio ) Mrugający stop, check engine i świecąca kontrolka świec żaro
Jak robie starsze Clio dci to na powrocie zakładam filterek paliwa jak pojawią się opiłki można wcześniej zareagować _________________ Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200
Mrugający stop, check engine i świecąca kontrolka świec żaro
Dzięki z tym filterkiem na powrocie między pompą a filtrem oryginalnym fajna sprawa pewnie coś takiego zastosuję.
Narazie mam wyjęte wszystkie wtryski ale tylko na jednym była jakaś cecha i to nie cała .
Na górze była naklejka ale taka urwana z dwóch stron i wygląda na to jak by brakowało kilku literek bo patrzyłem na oznaczenia wtrysków u mnie tyle tylko odczytalem(_JBR0180__ ; _81HV27W) , jak obrócę wtrysk o 180 stopni to mam takie cyfry (8200206565;8200049873) te mam wszystkie cyfry tylko tych pierwszych nie mam pełnego oznaczenia .
Dodam że wtryski nie maja na sobie gwintu są mocowane taka łapka z góry.
Mam takie pytanie czy te cyfry(8200206565;8200049873) w zupełności wystarczą aby określić jaki to wtrysk?
Mrugający stop, check engine i świecąca kontrolka świec żaro
Witam odnośnie tego tematu dwa dni temu regenerowałem wszystkie wtryski w serwisie boscha przyczyna zepsucia się wtrysków - zanieczyszczenie wtrysków poprzez złą jakość paliwa oraz opiłki na zaworkach wtryskiwaczy.
Otrzymałem zalecenia sprawdzić pompę paliwową pod względem opiłek i wyczyszczenie całego układu paliwowego.
Dzisiaj dałem pompę do sprawdzenia co jest w niej popsute jeśli będzie opłacalne to regeneruje i powinno wszystko już działać wyczyszczę wszystkie wężyki nowy filtr paliwa, złożenie zestawu i próba czy będzie jeździło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Clio ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.