Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Master ) Wymiana słupka silnika 2.3dci M9T D680



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek381

Czytelnik



Dołączył: 11 Lis 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: Master 2.3DCI 150
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 11 Lis 2018, 17:08
Temat postu:

Wymiana słupka silnika 2.3dci M9T D680


Witam!

Przybliżając temat... zakupiłem Mastera z grudnia 2011r z silnikiem 2.3DCI m9td680 po przejechaniu 600km silnik się zatarł (Handlarz zrobił remont wału podrzucając nowe panewki)... Moje pytanie brzmi ... ponieważ silnik m9t d680 jest nie do zdobycia na chwile obecną a znalazłem na allegro słupek silnika z oznaczeniem M9T MPR z przebiegiem niby 68tys km. Czy jeden z drugim słupek się zamieni? Cały osprzęt będzie z mojego starego silnika Turbo niestety trzeba na wszelki wypadek zregenerować a resztę przełożyć. Niestety silnika z oznaczeniem M9T MPR nigdzie nie znają... sprzedający twierdzi że silnik jest z 2012r z mocą 125km. Jeśli ktoś z grupy posiada informacje na temat tego silnika bardzo proszę o odpowiedź z góry dziękuję!

Pozdrawiam Darek
Powrót do góry
eekz

Auto Maniak



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 524
Skąd jesteś (miejscowość / region): białystok
Posiadane auto: Movano 2012 2.3 dCi / Infiniti M35x
Piwa: 11/3
Wysłany: Pon 12 Lis 2018, 10:38
Temat postu:

Re: ( Renault Master ) Wymiana słupka silnika 2.3dci M9T D680


Szczerze powiem, że nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale mogę się podzielić ciekawostką odnośnie np. Trafica. Tam np. przy silniku 1.9 dCi oznaczenie samego słupka to było F9K, natomiast kolejne cyfry/litery to są "doczepione" do słupka graty. Czyli słupek sam w sobie jest taki sam.
Dokładnie to samo było przy benzynowym Traficu 2.0 16V. Silnik z Trafica/Vivaro nie do zdobycia, ale taki sam siedzi np. w Lagunie. Oznaczenie obu słupków to F4R a kolejne cyferki to był kod np. rozrusznika, alternatora, kolektora itp.
Także podejrzewam, że Renault nie zmieniło swojej polityki oznaczania. Jednak najlepiej żeby ktokolwiek z forum potwierdził moje słowa, bo akurat z 2.3 nie miałem (odpukać) problemów.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Renault Master »

Opinie o samochodach Renault Master - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne


RenaultClio

59 900

2020r.

81 000 km

śląskie

RenaultMegane

76 990

2021r.

34 000 km

śląskie

RenaultTrafic

35 900

2007r.

270 000 km

śląskie

RenaultMegane

36 990

2015r.

111 000 km

śląskie

RenaultMegane

8 990

2000r.

123 411 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System