Cześć szukam pomocy. W moim masterze z 2000 roku padł silnik 2.8, mam okazje kupić w cenie złomu mastera II z 2005 z silnikiem 2.5dci 120km bez prawa rejestracji. Mam kilka pytań.
1. Czy silnik ze skrzynią od tego z 2005 roku będzie pasował do mojego?
2. Czy jeśli bym już kupił tego z 2005 roku to mogę przód zmienić na ten nowszy?
3. Czy tak samo ja z przodem mogę całe wnętrze założyć od tego nowszego?
4. Czy jakieś istotne zmiany konstrukcyjne są pomiędzy tymi dwoma egzemplarzami?(prócz akumulatora)
Proszę o pomoc każdego kto coś wie na ten temat
Re: ( Renault Master ) Master II przed a po lifcie silnik
Za dużo się nie wypowiem, ale coś tam temat liznąłem przy okazji pomocy bratu w przesypywaniu silnika (z tym, że on miał 2.5, a wsadzał 2..
Błotniki na bank nie pasują, bo jest inny okular.
Silnik ze skrzynią wstawisz, ale cały układ wydechowy się też różni, więc też musisz przewalić.
A najważniejsze jest to, ze silniki 2.5 to totalny złom. Temu też możesz go kupić w tej cenie. Serio nie jest to gra warta świeczki. Miałeś 2.8, więc byłeś na tej wygranej pozycji. Gdybyś miał 2.5 i on by Ci padł, to na kolejne 2.5 byś nawet nie spojrzał.
Re: ( Renault Master ) Master II przed a po lifcie silnik
Szczerze mówiąc nie wiem czemu wszyscy tak narzekają na to 2.5 koleżka w firmie ma 4 takie mastery z tymi silnikami każdy ma po 400 000 km zrobionych i nic z nimi się nie działo tylko podstawowe rzeczy eksploatacyjne. Dlatego zacząłem się mocno zastanawiać czy wziąć tego za te 550zł w szczególności że samochód jest w pełni sprawny.
Re: ( Renault Master ) Master II przed a po lifcie silnik
eekz napisał:
Błotniki na bank nie pasują, bo jest inny okular.
A najważniejsze jest to, ze silniki 2.5 to totalny złom.
Cały przód trzeba przełożyć łącznie ze zderzakiem .
silnik 2.5 dci - mam prawie 600k na liczniku , olej 5-40 , dolewek nie robię , jest w dobrej kondycji.
a buda jest przed liftem 2003 , taka sama jak twoja.
silnik podejdzie bez problemu , przekładasz cała elektronikę łącznie z deską , można nawet cały środek.
W zasadzie to jest ta samo buda z małym liftingiem .
sprawne auto za 550 -śmiech na sali , sam silnik kosztuje 3-5k
Daj namiary biorę i robię swój na polifta .
Re: ( Renault Master ) Master II przed a po lifcie silnik
Amples tak się trafiło od znajomego rodziny z niemiec bo do auta zgubione papiery a chcą 150 euro. Ale jak mówisz że wszystko podejdzie to musze zorganizować transport i się tym zająć.
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Pon 14 Sty 2019, 11:09
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master II przed a po lifcie silnik
Musisz przełożyć całą elektrykę razem z silnikiem 2.5 dCi bo silnik 2.8(to włoski sofim) ma zupełnie inną instalację i sterownik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.