Witam jutro będę ustawiał rozrząd w Renault Master takim jak w temacie. Chciałbym spytać jak dowiedzieć się kiedy jest sów sprężania a kiedy wydechu, bo chyba jak w każdym aucie można ustawić rozrząd w jednym z dwóch możliwości (jeden obrót wałem pół obrotu rozrządu) więc należy (tak uważam) ustawić znak wału na sów sprężania. W jaki sposób określić kiedy jest ów sów sprężania żeby nie pomylić się i nie ustawić na sów wydechu? Chyba nie trzeba odkręcać pompowtrysku żeby to określić?
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 1150 Skąd jesteś (miejscowość / region): KOŁOBRZEG Posiadane auto: RENAULT ESPACE 4,RENAULT19 16V
Piwa: 112/0
Wysłany: Nie 04 Paź 2009, 21:02
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master II 2.5 dCi odpowiednie ustawienie rozrządu
w masterze ustawiasz rozrzad na blokady blokade walu wkladasz w blok kolo filtra oleju musisz wykrecic z bloku srube a walki blokujesz blokadami jak zaznaczysz farba kola to tez dasz rade _________________ BIENIEK
Re: ( Renault Master ) Master II 2.5 dCi odpowiednie ustawienie rozrządu
Właśnie problem z mojego tematu nie istnieje gdy wymieniamy rozrząd, nawet na "korektor" myślę, że udało by się ustawić. Natomiast jutro będę walczył z zerwanyn paskiem zębatym w moim masterze, więc wał sobie się kręcił (ząbki w pasku się na kółku wału przekręciły, a raczej na kółku pośrednim wału bo w masterze pasek nie napędza bezpośrednio rozrządu, tylko za pośrednictwem dodatkowego kółka zębatego), a rozrząd stał w miejscu i całkowicie się wszystko poprzestawiało, oprócz wałków względem siebie. Pewnie bałaganu sporo w silniku narobił ale nieważne. Więc pytam się o możliwość sprawdzenia sówu sprężania, ponieważ kiedyś usatwiałem rozrząd w leciwej audi 100 z 96 roku 1.8 benz. ustawiłem znak na wale i znak na rozrządzie i auto nie chciało wogóle "gadać". Po przekręceniu wału o 360st. znak na wale się zgrał ale rozrząd się obrócił o 180st. (4-rosów), więc można było ustawić wał korbowy na znak i do niego rozrząd lub w drugiej pozycji wału na znaku i rozrząd w tym przypadku obrócony o 180st. względem przypadku pierwszego. Dokładnie dwie możliwości. Więc jak wyłapać ten sów sprężania w silniku diesla?
Re: ( Renault Master ) Master II 2.5 dCi odpowiednie ustawienie rozrządu
Rozrząd poleciał bo miał ok. 250 000 km na pasku i poprostu ząbki nie wytrzymały, zmęczenie materiału Jeszcze nie mogę nigdzie znaleźć znaku na kole zamachowym do GMP, jakby tam tego znaku nie było? Więc chę tylko założyć pasek i spróbować odpalić i tak pewnie wszystko jest w gruzach
Dołączył: 16 Maj 2015 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): świętokrzyskie Posiadane auto: Renault master 2,5dCi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 16 Maj 2015, 23:43
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Master II 2.5 dCi odpowiednie ustawienie rozrządu
Witam.Zakupiłam masterka 2,5dCi,i pierwsze co chciałam zrobić,to wymienić rozrząd.Rozrząd wymieniony,ale auto nie chce zapalić,kręci,ąle nie odpala,pomoże ktoś co mogło się zepsuć,bądz jaka może być tego przyczyna?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.