ŁOŻYSKO PODPOROWE PÓŁOSI / wycieki oleju z silnika
Dramat! Prawe koło... 60500 km... i awarii uległo łożysko podporowe półosi. Czy to normalne? W innych autach wytrzymują i po 200 tyś. Mechanik pierwszy raz widzi aby siadło łożysko przy tak małym przebiegu. Smar wywaliło na osłonę silnika. Czy to wada fabryczna łożyska? Ktoś miał taką awarię?
Do tego wycieki oleju z silnika... podobno "tak ma być" Nie ma sensu naprawiać, bo trzeba sprzegło wydzierać i uszczelniacz wymiec, czyli prawie kapitalka a i tak gwarantują że za 10 tyś km. bedzie to samo, czyli ten typ tak ma.
Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Citroen C4 Grand Picasso 2.0 B 2008 r, Peugeot 206 1.4 B 2003 r, Ford Taunus 1.6 B 1980 r, Jeep Cherokee XJ 4.0 B 1989 r, Fiat 126 p 1989 r
Piwa: 6/0
Wysłany: Pią 10 Sie 2007, 10:48
Temat postu:
Re: ( Renault Modus ) ŁOŻYSKO PODPOROWE PÓŁOSI / wycieki oleju z silnika
Witam !
Zmień mechanika !
Łożysko podpory prawej półosi w PSA ( francuzkich ) pada bardzo często pracuje naprawde w perfidnych warunkach . Jaki dramat łożysko około 35 zł ( orginał ale nie w ASO ) i robota około 50 zł .
Co do wycieku ; uszczelniacze wały od strony sprzęgła wytrzymują o wiele więcej niż 10 tyś a co do wymiany to jaka kapitalka ?
Zdjąć skrzynie , sprzęgło , koło zamachowe i po robocie . Przy okazji można sprawdzić stan tarczy sprzęgłowej , docisku i łożyska oporowego .
Powiązać te dwie usterki i będzie taniej bo do zdjęcia skrzyni mechanik musi zwalić półosie więc lóżysko podpory będzię na wieszku .
Pozdrawiam
Re: ( Renault Modus ) ŁOŻYSKO PODPOROWE PÓŁOSI / wycieki oleju z silnika
Czy byłbyś tak uprzejmy i podał mi jakiś symbol tego łożyska?
Jeśli dysponujesz np. numerem częsci RENAULT, to bardzo proszę o jego podanie, będę wdzięczny.
A co do reszty to jednak w pierniki roboty...
Co do mechanika, powiedział jasno:
Nie ma sensu tego uszczelniać, poczekać do wymiany sprzęgła i wtedy przy okazji zrobić wszystko. Wyciek jaki jest, jest minimalny i nie ma zagrożenia dla wychlapania oleju bo on się delikatni sączy. Po prostu olej w wysokich temperaturach jest rzadszy i prędzej znajdzie nieszczelnosci niż w zimie. Zaczekać z tym do sprzęgła.
Brzmi rozsądnie, tymbardziej, że jak to opisałeś trzeba zbijać półosie,sciągać skrzynie sprzegło itp. po co to robić 2 razy? skoro można raz? _________________ Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Modus ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.