Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Scenic ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cybuch77

Czytelnik



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Przeworsk
Posiadane auto: Scenic Grand 1,9 dci 2005
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 10:00
Temat postu:

komunikat - INJECTION A CONTROLER


witam !
Ostatnio pojawił mi się komunikat INJECTION A CONTROLER , co chyba oznacza kontola wtrysku.zapala się zawsze gdy auto jezt zimne ,po przejechaniu paru kilometrów i ponownym odpaleniu gaśnie.Poza tym samochód chodzi bez zarzutów.
Moze ktos poradzić czy mam sie tym przejmować , czy może są to pierwsze oznaki , ze coś z wtryskem jest nie tak.
Powrót do góry
archive_18

Auto Maniak



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 17322


Piwa: 1623/642
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 10:19
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Masz bankowo padnieta swiece zarowa.
Powrót do góry
hajer_mihau

Auto Maniak



Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1294
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łęczna
Posiadane auto: Grand Scenic II '06 1.9 dCi FAP, Kangoo I '00 1.9 dTi
Piwa: 121/118
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 10:22
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Niekoniecznie. Mój szwagier miał taki komunikat i wystarczyło przeczyścić wtryski i było ok Cool
Powrót do góry
gadu-gadu
archive_18

Auto Maniak



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 17322


Piwa: 1623/642
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 10:39
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


W momecie kiedy by sie pojawil taki komunikat z winy wtryskiwacza to samochod juz by napewno nie pracowal poprawnie.Tym bardziej ze dzieje sie to na zimnym silniku.Na cieplym jest ok.
Powrót do góry
darson1

Debiutant



Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd jesteś (miejscowość / region): Przasnysz / Warszawa
Posiadane auto: Scenic 1,9 DCi 2004r. 120 KM
Piwa: 3/2
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 10:48
Temat postu:

Re: komunikat - INJECTION A CONTROLER


cybuch77 napisał:
witam !
Ostatnio pojawił mi się komunikat INJECTION A CONTROLER , co chyba oznacza kontola wtrysku.zapala się zawsze gdy auto jezt zimne ,po przejechaniu paru kilometrów i ponownym odpaleniu gaśnie.Poza tym samochód chodzi bez zarzutów.
Moze ktos poradzić czy mam sie tym przejmować , czy może są to pierwsze oznaki , ze coś z wtryskem jest nie tak.

Ja to samo miałem rok temu na jesieni identyczne objawy jak u Ciebie. Byłem w serwisie pokazało na komputerze świece żarowe. Można na nich jeździć, ale jak przyjdą większe mrozy, to będziesz miał problem z odpalaniem samochodu. Koszty są nie duże, a wymianę będziesz musiał zrobić w serwisie ponieważ muszą wykasować tą info z kompa samochodowego. Smile
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 10:48
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Mirek77

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 380
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Peugot 307 SW 2,0 HDI 110KM Z FAP 2004
Piwa: 14/6
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 10:52
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Kolega Michal72 ma racje to świeca żarowa,auto po przejechaniu kilku kilometrów nagrzewa się i rozruch jest prosty świeca nie potrzebuje takiej samej temperatury,gdyby to był wtrysk to komunikat by wyświetlał się cały czas i nie gasł by na wyświetlaczu.
Powrót do góry
darson1

Debiutant



Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd jesteś (miejscowość / region): Przasnysz / Warszawa
Posiadane auto: Scenic 1,9 DCi 2004r. 120 KM
Piwa: 3/2
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 11:04
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Ja założyłem świece boscha, a oryginalne były championa. koszt świecy to 35 zł.
Powrót do góry
archive_18

Auto Maniak



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 17322


Piwa: 1623/642
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 13:14
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Nie musisz wymieniac swiec w sewisie i kasowac bledu.Jest to tylko sciema serwisow.Blad sam zniknie po wymianie swiecy na sprawna,sterownik traktuje ten blad jako sporadyczny i sam go usunie.Gwarantuje ci.
Powrót do góry
archive

Gość







Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 13:30
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


.
Powrót do góry
krzys5508

Dyskutant



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 66
Skąd jesteś (miejscowość / region): śląskie/Rybnik
Posiadane auto: scenic grand 1,9dci 2004r.
Piwa: 0/3
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 19:01
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


100% świeca żarowa.Miałem to samo pół roku temu.Wymieniłem narazie tylko tą jedną i komunikat sam się skasował.Na forum jest gdzieś napisane jak się sprawdza świece.Napewno nie trzeba nic kasować w serwisie.
Powrót do góry
Mirek77

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 380
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Peugot 307 SW 2,0 HDI 110KM Z FAP 2004
Piwa: 14/6
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 22:09
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Kolego Uio dlaczego prawie każda Twoja pomoc to czyść EGR gdy to na bank świeca.
Powrót do góry
archive_18

Auto Maniak



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 17322


Piwa: 1623/642
Wysłany: Wto 20 Paź 2009, 22:30
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


I czysc buty jak wsiadasz do samochodu.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
cybuch77

Czytelnik



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Przeworsk
Posiadane auto: Scenic Grand 1,9 dci 2005
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 21 Paź 2009, 09:30
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Dzięki bardzo wszystkim za wiadomości , też słyszałem ze to moze być świeca zarowa.
Powrót do góry
greg65

Debiutant



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 41
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bytom
Posiadane auto: megane2-cinqecento
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 21 Paź 2009, 10:25
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


pozwole sobie podpiac sie do tematu otoz u mnie rowniez wyswietlil sie taki komunikat ale to megane2 benzyna i za cholere nie chcial zapalic wykonczyl sie aku wymienilem na nowy (tamten i tak byl juz nic nie wart) i dalej pare prob i nic. Przyszedlem do garazu na drugi dzien i zapalil za moze 4-5 razem i...? od tej pory odpala na dotyk No to co za diabel? Aha dodam ze to benzyna+lpg autko z 2004 1.4 98 km
Powrót do góry
archive_18

Auto Maniak



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 17322


Piwa: 1623/642
Wysłany: Sro 21 Paź 2009, 13:09
Temat postu:

Re: ( Renault Scenic ) komunikat - INJECTION A CONTROLER


Twoj problem kolego lezy w instalacji gazowej(napisz co to za instlacja).Prawdopodobnie przeprogramowal sie steownik benzynowy.W momencie wymiany akumulatora zresetowales go.Ale mysle ze problem powroci.Udaj sie do gazownika niech sprawdzi instalacje gazowa.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Scenic ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10
Ogłoszenia sprzedaży - Renault Scenic »

Opinie o samochodach Renault Scenic - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Scenic ) Porady, problemy techniczne


Renault

Scenic

25 900

2009r.

202 000 km

podlaskie

Renault

Espace

33 900

2012r.

200 431 km

śląskie

Renault

Megane

24 900

2010r.

129 000 km

małopolskie

Renault

Laguna

15 500

2008r.

196 000 km

podlaskie

Renault

Clio

37 000

2016r.

66 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System