Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
m2m napisał:
u mnie przyczyna mechaniczna -pękniete ośki dzwigienek popychaczy zaworów-poprostu odkreciły sie 2 śruby i wałki pękły ,co za tym idzie zawory przestały pracowac na jednym garze .Wtryski zbednie wymieniłem i w taki sposób naprawa wychodzi mnie b.drogo.jutro mam miec odbiór samochodu wiec napisze wszystko co i jak.Rada -sprawdz cisnienie spręzania w cylindrach.
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
m2m napisał:
u mnie przyczyna mechaniczna -pękniete ośki dzwigienek popychaczy zaworów-poprostu odkreciły sie 2 śruby i wałki pękły ,co za tym idzie zawory przestały pracowac na jednym garze .Wtryski zbednie wymieniłem i w taki sposób naprawa wychodzi mnie b.drogo.jutro mam miec odbiór samochodu wiec napisze wszystko co i jak.Rada -sprawdz cisnienie spręzania w cylindrach.
problem rozwiązany-samochód naprawiony.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Mastera.3majcie się! _________________ Michał
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
witam wszystkich. jestem tu nowy.
mam problem z moim masterem kupilem go jakis czas temu aby zarabial na mnie a tu klops wydalem juz na niego kupe kasy a nadal nie jestem zadowolony
problem jest dosc podobny do waszego tzn
nie ma sily strasznie muli na poczatku myslalem ze ten typ tak ma ale gdy przejechalem sie takim samym masterem kumpla to szczena mi opadla jaie przyspieszenie ma jego renia
ogolnie mocy brak i przy zmianie biegow po wcisniecu sprzegla jakby przez chwile byl jeszcze na obrotach dopiero po chwili spadaja
jak juz uda sie go rozpedzic i wrzuce ten 6 bieg przy min 100 bo mniej nie da sie jechac to ma 0 przyspieszenia lekke gorka i redukcja na 5 bieg ( jazda na pusto boje sie pomyslec co bedzie przy ladunku)
prosze o jakies wskazowki rady
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
qdyb napisał:
witam wszystkich. jestem tu nowy.
mam problem z moim masterem kupilem go jakis czas temu aby zarabial na mnie a tu klops wydalem juz na niego kupe kasy a nadal nie jestem zadowolony
problem jest dosc podobny do waszego tzn
nie ma sily strasznie muli na poczatku myslalem ze ten typ tak ma ale gdy przejechalem sie takim samym masterem kumpla to szczena mi opadla jaie przyspieszenie ma jego renia
ogolnie mocy brak i przy zmianie biegow po wcisniecu sprzegla jakby przez chwile byl jeszcze na obrotach dopiero po chwili spadaja
jak juz uda sie go rozpedzic i wrzuce ten 6 bieg przy min 100 bo mniej nie da sie jechac to ma 0 przyspieszenia lekke gorka i redukcja na 5 bieg ( jazda na pusto boje sie pomyslec co bedzie przy ladunku)
prosze o jakies wskazowki rady
pozdrawiam
wyczyść zawór EGR intercooler i sprawdź turbinę a przede wszystkim powymieniaj wszystkie filtry i podłącz do komputera
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
gdzie jest ten zawór EGR intercooler?? wczesniej ktos pisal ze nie ma tego zaworu EGR wiec nie wiem czy ja tez go mam
Master jest z 2004r 2,5 dci 84kW 115KM (pisza 120)
filtry sa nowe auto co dopiero po przegladzie wszystko powymieniane tzn olej filtry ...
dzis bylem w ASO i wyregulowali mi sprzeglo to byla przyczyna tych nie spadajacych obrotow przy zmianie biegow tylko zostala ta przypadlosc z "mulastym" silnikiem
w ASO powiedzieli ze mam sie umowic na podlaczenie do kompa ale nie wiem czy warto?? bez sensu placic za cos co nie potrzebne chyba ze sie myle to niech ktos mi doradzi.. dziekuje za odpoweidz
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
zagladalem pod maske i cos mi sie wydaje ze nie mam tego zaworu EGR w swoim Masterze. jakies pomysly co to moze byc?? m2m moze opisac dokladnie co u Ciebie bylo przyczyna?? ile cie wyniosla naprawa??
Problem powstał w trakcie mrozów 23/24 stycznia złe paliwo.po wymianie filtra paliwa auto na zimnym silniku odpala cięzko trzeba kilka prób zeby silnik zaczoł pracowac na stałe(odpala i gasnie).po odpaleniu silnik i delikatnym rozgrzaniu silnik wkreca sie do 3.000 rpm ,ale nie zawsze i dymi .Czasami gdy po docisnieciu pedału gazu i puszczeniu podczas schodzenia obrotów do 0,8 rpm słychac dwa trzy metaliczne uderzenia jakby zawór ,wtrysk ,ale nie jest to za kazdym razem.Na wolnych obrotach pracuje troszeczke głosniej niz normalnie pracował przed awaria,spaliny tylko delikatnie wiecej widac niż na zdrowym motorze.W trakcie dodawania gazu czy próby jazdy zapala sie SERV i gasnie,na stałe pali sie świeca i kontrolka koło swiec Nie wiem co to za kontrolka (???) .Master 2,5 dci 120 84kw 2005 rok.prosze o pomoc i porady co z tymi problemami począć???.Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów i życze bezawaryjnej jazdy!!!
sprawdź rury od turbiny , miałem pękniętą przy intercoolerze i był wlaśnie taki efekt. drugi podobny problem nieco bardziejzłozony to pęknięta(e) ośki od klawiatury zaworów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.