Problem powstał w trakcie mrozów 23/24 stycznia złe paliwo.po wymianie filtra paliwa auto na zimnym silniku odpala cięzko trzeba kilka prób zeby silnik zaczoł pracowac na stałe(odpala i gasnie).po odpaleniu silnik i delikatnym rozgrzaniu silnik wkreca sie do 3.000 rpm ,ale nie zawsze i dymi .Czasami gdy po docisnieciu pedału gazu i puszczeniu podczas schodzenia obrotów do 0,8 rpm słychac dwa trzy metaliczne uderzenia jakby zawór ,wtrysk ,ale nie jest to za kazdym razem.Na wolnych obrotach pracuje troszeczke głosniej niz normalnie pracował przed awaria,spaliny tylko delikatnie wiecej widac niż na zdrowym motorze.W trakcie dodawania gazu czy próby jazdy zapala sie SERV i gasnie,na stałe pali sie świeca i kontrolka koło swiec Nie wiem co to za kontrolka (???) .Master 2,5 dci 120 84kw 2005 rok.prosze o pomoc i porady co z tymi problemami począć???.Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów i życze bezawaryjnej jazdy!!! _________________ Michał
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
tyle ze przed ta awaria chodził na tym paliwie ,mróz dał sie we znaki i złapało we filtrze od tego czasu po wymianie ffiltra juz na tym paliwie nie chce chodzic _________________ Michał
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
POMOCY!!!!!!! załozone zostały 4 nowe wtryski i dalej jest tak samo jak przed wymiana.Moze ktos miał już taki problem ,lub wie o co chodzi bardzo prosze o podpowiedzi. _________________ Michał
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
m2m napisał:
POMOCY!!!!!!! załozone zostały 4 nowe wtryski i dalej jest tak samo jak przed wymiana.Moze ktos miał już taki problem ,lub wie o co chodzi bardzo prosze o podpowiedzi.
Musisz pojechać do elektronika niech sprawdzi sterowniki wtrysków.Może to jest to
Re: ( Renault Master ) Brak mocy i dymienie w Masterze 2,5dci
Auto na wolnych obrotach chodzi tak jakby chodziło na 3 garach,ale chwilami łapie na cztery na wysokich obrotach chodzi równiej,dymi róznie czarny ,niebieskawy ,biały -oleju z silnika nie ubywało i nie ubywa.Na komputerze wyszło -ciśnienie z pompy OK ciśnienie w magistrali OK .Nieczynny zawór EGR .i co dalej ROBIC ?????????????? _________________ Michał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.