Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 110 Skąd jesteś (miejscowość / region): ŁASIN Posiadane auto: RENAULT MASTER 2,5 DCI 114KM,LAGUNA 2,2 DCI INITIALE PARIS
Piwa: 2/4
Wysłany: Sro 02 Cze 2010, 21:13
Temat postu:
Nieodpala 2,5 dci za wolno nabija ciśnienie długo kręci...
Witam,jestem tu pierwszy raz,posiadam Mastera 2,5 dci 114 km 131000km-(sprawdzałem oryginał)a więc auto jak postoi ma problemy z rozruchem kręci,kręci aż w końcu zapali,potem chodzi idealnie komputer diagnostyczny pokazuje problem z ciśnieniem jak kręci rozrusznik to za wolno nabija ciśnienie,nabija tak do 80 bar znowu spada i podnosi az wkoncu jakoś złapie optymalne i zapala pali od razu na wszystkie gary już niemam pomysłów,w aucie wymieniłem filtr paliwa,rozrusznik,nowe świece żarowe,jest druga sprawdzona pompa CR wtryski sprawdzone listwa CR druga pompka w baku była wyjmowana i sprawdzłem nie zacina sie i dalej bez zmian auto cały czas długo kręci czasami bez plaka nieodpale wogóle,pomocy już niemam pomysłów...wstawiłem zaworek zwrotny ale przed filtrem niewiem czy niepopełniłem błedu może wstawić go przed pompą CR?pozdrawiam Marcin408
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 110 Skąd jesteś (miejscowość / region): ŁASIN Posiadane auto: RENAULT MASTER 2,5 DCI 114KM,LAGUNA 2,2 DCI INITIALE PARIS
Piwa: 2/4
Wysłany: Wto 15 Cze 2010, 16:23
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Nieodpala 2,5 dci za wolno nabija ciśnienie długo kręci...
Witam kolege,listwa jest wstawiona druga razem z zaworem także to niejest wina zaworu,już mi ręce opadaja jutro jade do Serwisu na diagnostyke to ostatnia deska ratunku,jak coś jeszcze Ci do głowy przyjdzie to napisz każdą ewentualność sprawdze.pozdrawiam
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 110 Skąd jesteś (miejscowość / region): ŁASIN Posiadane auto: RENAULT MASTER 2,5 DCI 114KM,LAGUNA 2,2 DCI INITIALE PARIS
Piwa: 2/4
Wysłany: Sro 23 Cze 2010, 21:09
Temat postu:
Re: ( Renault Master ) Nieodpala 2,5 dci za wolno nabija ciśnienie długo kręci...
Witam,auto naprawione mimo tego zę wtryskiwacze sprawdzil DIESEL BOSCH SERWIS i gwarantował ich sprawność a potem mnieli całe auto i stwierdzili ze błąd niejest w układzie paliwowym,to okazało się że jednak był 2 lejące wtryski oni twierdzili że przelewy są ale w normie,zrobiłem sam próbe i 2 lały więcej wymieniłem tylko jeden ten co najwięcej przelał i auto odpala,DZIĘKUJE ZA POMOC.A TEN SERWIS BOSCH powinien sie troche wstydzić................
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.