Witam Wszystkich
Jestem nowy na forum ,przykro mi ,że dołączyłem w okolicznościach nie sprawności mego auta.Mam nadzieje ,że mi pomożecie.
Problem
Otóż problem jest taki ,auto gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu lub mniej więcej gdy wyciskam gaz tak powyżej 70%. Auto gaśnie ,po włączeniu z powrotem można jechać dalej.
Diagnostyka
Diagnostyka komputerowa wykazała błąd 1882 Kontrola Ciśnienia Magistrali ,diagnosta mówił ,że walnięty jest któryś wtrysk lub listwa wtrysku ,może też ta kontrola ciśnienia pompy (jakoś tak)
Proponowane rozwiązania ?? (tu już potrzebuje pomocy)
Próba przelewowa w warsztacie 120 zl. Czy może można taką próbę wykonać samemu za pomocą prostych przyrządów jeśli tak to proszę o opis ?
Czy może proponujecie jakieś inne rozwiązanie lub przyczyna jest inna ?
Z góry dziękuję za pomoc.
PS Może jest na forum jakiś znawca Common Railów z Dąbrowy Górniczej ?
Clip to jest wyspecjalizowany program który używa Renault do diagnostyki jest on dużo bardziej precyzyjny w Renault niż ogólne diagi kiedyś napisałem taki temat o próbie przelewowej ja ją tak robie własnym sposobem tylko musisz gdzięś kupić używane wężyki przelewowe i pociąć pozakładać na wtryski i założyć na nie swoje wężyki dalej pisze w tym moim temacie,więc poczytaj,może akurat pomożę ale clip tęż Ci sie przyda w serwisie 107zł.pozdrawiam
byłem u dobrego elektryka przeczyścił wszystkie styki [cenzura]ły itp
i przez 2 dni git od trojki z 1000 rpm gaz w desce i tona na pace , nie rozłącza i błędu na komputerze też nie pokazywał (2 kreski paliwa ,a paliwo ze stacji Oil Tom (prywatna).
potem z tą toną na pace jadę w trasę tankuje na Oil Tomie do pełna (paliwo podobno lotos orlen) wyjeżdżam ze stacji pierwsza górka od razu go rozłączyło
czy to moze byc przez lipne paliwo? wyjezdzic ten badziew i zobaczyc potem? co będzie?
ja bym ci powiedział co jest walnięte ale nie na tym forum... zaraz jest tu kilkunastu dyktatorów którzy nigdy nie przyznali mi racji... poszukaj w moich postach na 100% znajdziesz dopowiedź
Miałem też taka awarie albo jest zatkany układ paliwowy przed filtrem paliwa albo jest uszkodzony czujnik ciśnienia przy pompie wtryskowej.A objawy są takie ze jak się jedzie na stałych obrotach to jest ok ale jak się gwałtownie doda gazu to silnik gaśnie i zapala się kontrolka od wtrysku przekręca się kluczyk i auto pali normalnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Master ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.