Koledzy mają racje, bez diagnostyki to możesz połowe osprzętu wymienić a usterka nie ustąpi tylko koszty niepotrzebne. Przynajmniej będziesz wiedział w którym obwodzie wyskakuje błąd.
Czy mechanik wymienił też regulator ciśnienia, czy zostawił ten ze starej pompy?
Mechanik podłączył komputer ale niestety zero błędów a co więcej zrobił nim runde i szedł 140km/h bez problemu.Zawór EGR teraz czyszczą zastanawiam się nad zaworem ciśnienia bo falują mi obroty od czasu do czasu zwłaszcza jak się nagrzeje i postoi pare minut.
Kolejny telefon od mechanika auto po nagrzaniu i rozpędzeniu do 100 km/h znów kontrolka sie zapaliła auto zmuliło.Po odpaleniu jedzie ale podłączenie do kompa i są błędy.Zawór przepływu powietrza.
Nie wiem czy to chodzi o przepływomierz ale dziwne że przed cała zabawą z pompą nie było kłopotu.
Ma ktoś pomysł co może powodować takie zachowanie auta?
Brak mi sił na mechaników teraz po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,chcą wymieniać kolejna tą w zbiorniku bo podobno za małe ciśnienie podaje i stąd odcina przy 100 km/h i zapala się kontrolka świec.
Pomóżcie bo za chwile majątek wydam a uto jak nie jeździło tak nie jeździ!
Czy to możliwe że poszły 4 świece,przekaźnik świec,pompa wysokiego ciśnienia a teraz pompa podająca ze zbiornika?
Spytaj mechanika czy da się to sprawdzić podłączając zastępczy zbiornik do pompki przed pompą wysokiego ciśnienia. Z diagnostyką Michał ma racje, ja staram się unikać mechaników, którzy chcą od razu wymieniać najdroższe części bez porządnego sprawdzenia.
Też mam takie wrażenie,bo logicznym przy wymianie pompy wtryskowej wydawało by się sprawdzanie najpierw tej pomocniczej elektrycznej.
Jest tańsza i mniej z nią kłopotu przy wymianie.
Oczywiście obie pompy dostane z powrotem,chciałbym je sprawdzić żeby mieć pewność co tak naprawde padło,są jakieś normy w których obie powinny pracować?
Tak sprawdzisz ale w wyspecjalizowanym warsztacie.Pompę wysokiego ciśnienia TYLKO na stole probierczym a pompę paliwa nawet w w warunkach garażowych jak masz możliwośc podłaczyć manometr.
Niestety w obecnych konstrukcjach części mechaniczne nie żyją bez elektroniki a ta mocno zawodna jest.
Skończcie juz ten nieśmiertelny temat mitycznego zaworu EGR.Ten zawór ma zadanie dopalenie spalin na JAŁOWYM..Przy obrotach nie wpływa na działanie silnika.Owszem może powodować czasami uboczne skutki i wtedy zapala nam sie słynna zółta kontrolka żyjąca w nowych autach życiem własnym.Wiekszośc problemów to:
a.czujniki
b.przepływka
c,brak masy lub zła jakośc połaczeń elektrycznych
d.zamulony filtr paliwa.
O wiedzy i rozumie naszych warsztatów przez grzeczność nie wspomnę.Znakomita wiekszość posługuje sie byle jakimi testerami i nie potrafi zinterpretować wyników.Skutek-wymieniamy max. drogo co sie da bez widocznych efektów.Klient płaci i płacze.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Scenic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.