Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Kangoo ) Problem z odpalaniem silnika



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Kangoo ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
.MB.

Czytelnik



Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Kangoo Long 1.5 DCI
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 15 Lis 2011, 09:51
Temat postu:

Problem z odpalaniem silnika


Mam problem z zapalaniem mojego kangura 1,5 dci 2003.
Wygląda to tak, że nie ważne jaka jest pogoda, czy jest lato czy zima. Podchodzę i odpalam bez problemu od ręki. Jeśli zgaszę auto na zimnym, nie rozgrzanym choć trochę silniku to wtedy zaczynają się przeboje i nie mogę odpalić. Jedyne co pomaga to porządne pompowanie paliwa gruszką przy silniku. Wtedy po dłuższym kręceniu odpala. Jeśli natomiast auto po pierwszym odpaleniu na zimnym silniku nagrzeje się choć do dwóch kresek i zostanie wygaszone to problem z odpaleniem ponownym nie występuje. Latem zdarzyło się kilka razy, że po odpaleniu od razu zgasł i nie chciał później odpalić. W maju 2011 roku robiłem wymianę filtrów w tym i paliwa ale nic to nie dało. Dodam, że silnik delikatnie ale jednak pracuje nierówno na biegu jałowym, podczas jazdy nie ma żadnych problemów z szarpaniem czy przygasaniem. Ma ktoś jakieś sugestie czego szukać? Na co zwrócić uwagę?
Powrót do góry
wacekkk

Dyskutant



Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 52
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnow
Posiadane auto: Reno Kangoo 1.5 cdi 2002r
Piwa: 1/2
Wysłany: Sro 16 Lis 2011, 21:14
Temat postu:

Re: ( Renault Kangoo ) Problem z odpalaniem silnika


Moim zdaniem chyba musi byc jakas nieszczelnosc w ukladzie paliwowym i zapowietrza sie uklad podobno czeto to rozszczelnienie wystepuje przy gruszce do pompowania.Mozna sprubowac odpowietrzyc na pracujacym silniku delikatnie popuscis sruby wrtysku az pokaze sie paliwo kazdy z wtryskow osobno i zobaczyc co sie dzieje.\nierowne obroty na jalowym biegu to normalne sam reguluje sobie obroty,ale musza byc plynne a nie szarpanie .pozdrawiam moze cos podpowiedzialem \1
Powrót do góry
archive_18

Auto Maniak



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 15058


Piwa: 1623/642
Wysłany: Sro 16 Lis 2011, 21:30
Temat postu:

Re: ( Renault Kangoo ) Problem z odpalaniem silnika


Kończy się pompa wysokiego ciśnienia.
Podepnij clipa i sprawdź ciśnienie startowe.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
.MB.

Czytelnik



Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Kangoo Long 1.5 DCI
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 17 Lis 2011, 07:50
Temat postu:

Re: ( Renault Kangoo ) Problem z odpalaniem silnika


michal72 napisał:
Kończy się pompa wysokiego ciśnienia.
Podepnij clipa i sprawdź ciśnienie startowe.


Auto było sprawdzane na komputerze u znajomego jakos wiosna i nie wykazało żadnych błędów.
Mówisz żeby sprawdzić ciśnienie startowe a w jakim przedziale powinno być wskazanie ?

Nierówna praca silnika na jałowym biegu to norma? Dziwne to dla mnie.
Jak kiedyś za radą znajomego przeczyściłem regulator ciśnienia paliwa to auto zaczęło pracować równo. Czasem tylko zdarzała się nie równa praca albo chwilę po odpaleniu i później już równo. Problem z odpaleniem silnika po zgaszeniu na zimnym mimo wyczyszczenia nie zniknął.
Powrót do góry
vel3,5

Debiutant



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 32
Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska / Kielce / Jędrzejów
Posiadane auto: Vel satis 3.5 v6 2003 r / Kangoo II 1,5 dCi 2004 r / Dacia Sandero 2009 r 1.4 MPI
Piwa: 2/1
Wysłany: Czw 17 Lis 2011, 13:49
Temat postu:

kangur 1.5 2004 to samo


Witaj
kolego miałem tak samo z moim kangoorem . Tylko mi do tego kontrolka od świec żarowych świeciła ( żarnik ) a odpalanie katorga Sad . Mój mechanik zobaczył węże od paliwa co idą od pompy iii były bąbelki ,więc wymieniłem gruszkę na nową i to samo nie pomogło . Zrobił mi na krótko zobacz fotę



i mi pomogło tzn nie ma już bąbelków.
podłączyłem clipa - P0089 regulator ciśnienia paliwa ( kupiłem używany ) i mój kangoor żyję na nową Smile też oczyszczałem wcześniej było paliwo jak rdza ale oczyszczenie nie pomogło w moim przypadku .

Zrób na krótko przewody paliwowe + regulator ciśnienia paliwa . To jest moje skromne zdanie Smile

naucz się wstawiać fotki w tekst. jest o tym wątek
mrarek
Powrót do góry
gadu-gadu Wystawiono 1 piw(a)
Reklama








Wysłany: Czw 17 Lis 2011, 13:49
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
oley_86

Debiutant



Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec
Posiadane auto: Kangoo I 1.9D 2002r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 02 Wrz 2015, 16:12
Temat postu:

Bardzo podobny problem... auto stoi!


Witam,
Ja mam problem z Kangoo I 1.9d (55KM).
Żeby zrozumieć istotę, opisze cały problem:
Problem pojawił się miesiąc temu... auto jak było solidnie nagrzane (korki , długa jazda, na zewnątrz temp. +35'C) to długo kręcił - ale palił - chodził równo, generalnie - problem żaden - ale za to początek objawów.
Później miewał problem z rozruchem... ale wystarczyło że... pokręcił dłużej (a z racji słabej akumy) - poturlał się 5km/h (na pych) i ruszał w momencie, ale to były sporadyczne przypadki z tym rozruchem.
Teraz zaczął wywijać problemy coraz częściej - rano po nocy palił od kopa - a że zawsze o 4:30 przejeżdżam tylko 1,5km... i po 2-3h nie chce palić. Jak pochodzi 2-3 min, przejadę 1,5 km i znów go zostawie na 2-3 min, a przed zgaszeniem, przygazuję to nie ma problemu.
Zauważyłem w układzie tzn. w przewodach bąbelki z powietrzem, odpowietrzyłem zaworkiem przy filtrze - problem zniknął na tydzień.
Dziś padł definitywnie. Rano zanim zgasiłem otworzyłem maskę (zero bąbli) i zgasiłem... ujrzałem przelatujące bąble w wężyku od popmy jeśli się nie mylę to przez regulator ciśnienia powrotnie do baku... bo w tym "dopływającym do pompy" ich nie ma. I auto już nie odpaliło... nawet na pych...
Po 2 godzinach - odpalił jak gdyby nigdy nic.... pojeździł z godzinę. Zaparkowałem i problem ten sam... kręci i nic, czasem zaskoczy na 1 sek i gaśnie... oczywiście akuma już padła... narazie czekam na kable lub prostownik, ale pytanie brzmi: Od czego zacząć? Pompa się kończy? Błachy czujnik temperatury? Bo dodam że problem nasilił się dziś... gdzie temp. już nie wynosi 30 - 35'C tylko 15'C chyba że to zbieg okoliczności...
Powrót do góry
oley_86

Debiutant



Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec
Posiadane auto: Kangoo I 1.9D 2002r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 18 Wrz 2015, 12:35
Temat postu:

Padł całkiem


Znów podpisuje się pod postem.
Auto podczas jazdy zgasło skręcając w prawo.... ale po 10 min odpalił i jeździł bez problemu kilka dni...
Po kilku dniach znów nie chciał zapalić.... podładowałem akumę i po 2 h odpalił od kopa...
Kilka dni temu znów zgasł i znów zakręcając w prawo i już zaniemógł...
Odpalił na tzw. samostarcie - z wielkim trudem... zajechałem do mechanika... ten siedzi trzeci dzień i nie może odnaleźć przyczyny... choć docelowo auto pojechało na wymianę sprzęgła...
Ma ktoś jakąś propozycję? To auto które jeździ u nas w firmie, więc jest naprawdę potrzebne. POMOCY!
Powrót do góry
oley_86

Debiutant



Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec
Posiadane auto: Kangoo I 1.9D 2002r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 02 Paź 2015, 14:25
Temat postu:

Awaria usunięta - poniekąd


Widzę że nikt nie wpadł na możliwe rozwiązania... ale udało się je wyeliminować.
Problemem był nadpalony przekaźnik, który w połączeniu z słabym akumulatorem nie miał wystarczająco prądu do ozruchu. Po wymianie przekaźnika i akumulatora auto pali na dotyk za każdym razem.

Niestety powstał inny problem (ale to już biorę się za szukanie w odrębnych tematach) auto gaśnie czasami gdy wciśnie się gaz w podłogę... po 1-2 sekundach. Wystarczy że postoi 15-30 sekund - odpala i jedzie dalej... Jak narazie robi taką niespodziankę raz czasem dwa razy dziennie - a jeździ sporo po mieście 60 - 90 km dziennie
Powrót do góry
oley_86

Debiutant



Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec
Posiadane auto: Kangoo I 1.9D 2002r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 18 Lis 2015, 09:15
Temat postu:

Re: ( Renault Kangoo ) Problem z odpalaniem silnika


Problem stanowił uszkodzony sterownik.
Gdy auto było nagrzane - głupiał... auto jeździło gdy było całkowicie zimne.
Nowy sterownik - auto pali na dotyk czy ciepły czy zimny.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Kangoo ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Renault Kangoo »

Opinie o samochodach Renault Kangoo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Kangoo ) Porady, problemy techniczne


RenaultScenic

27 400

2011r.

220 000 km

śląskie

RenaultKangoo

48 699

2020r.

105 000 km

mazowieckie

RenaultKoleos

129 990

2021r.

43 000 km

śląskie

RenaultEspace

103 900

2018r.

62 400 km

śląskie

RenaultScenic

13 900

2006r.

237 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System