Renault

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Renault Kangoo ) ustawienie rozrządu 1,5 dci



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Kangoo ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witkang

Czytelnik



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Borkowo
Posiadane auto: kangoo 1,5 dci SCENIC 1.9 DCI Clio 1,2
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 19 Kwi 2010, 15:29
Temat postu:

ustawienie rozrządu 1,5 dci


Witam ! ---mam problem z ustawieniem rozrządu w takim silniku --wał jest blokowany przyrządem , koło na wałku rozrzadu jest równiez blokowane , ale moje pytanie dotyczy ustawienia koła pompy , czy jest jakiś punkt ustawienia , czy to wszystko jedno jak założymy pasek -----cały czas wywala mi błąd czujnika położenia wałka rozrządu --silnik odpala ale nieraz są trudności z odpaleniem ----co zrobić albo co sprawdzić-proszę o podpowiedz !
Powrót do góry
dar9999

Auto Maniak



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2599
Skąd jesteś (miejscowość / region): RP WAWA
Posiadane auto: M-B W163 HONDA VW OPEL
Piwa: 235/0
Wysłany: Pon 19 Kwi 2010, 18:09
Temat postu:

Re: ( Renault Kangoo ) ustawienie rozrządu 1,5 dci


kolo pompy obojetnie CDI ,do poprawki ustawienie na blokady rozrzadu -kola plywajace
Powrót do góry
archive

Gość







Wysłany: Pon 19 Kwi 2010, 19:07
Temat postu:

Re: ( Renault Kangoo ) ustawienie rozrządu 1,5 dci


.
Powrót do góry
RAFAL397

Auto Maniak



Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1150
Skąd jesteś (miejscowość / region): KOŁOBRZEG
Posiadane auto: RENAULT ESPACE 4,RENAULT19 16V
Piwa: 113/0
Wysłany: Pon 19 Kwi 2010, 19:31
Temat postu:

Re: ( Renault Kangoo ) ustawienie rozrządu 1,5 dci


jezeli zakladasz nowy pasek sa na nim 2 kreski jest to odleglosc od punktu na kole rozrzadu do punktu na kole pompy przyjrzyj sie dobrze male punkciki pokryj je z kreskami na pasku oczywiscie wal zablokowany
_________________
BIENIEK
Powrót do góry
witkang

Czytelnik



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Borkowo
Posiadane auto: kangoo 1,5 dci SCENIC 1.9 DCI Clio 1,2
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 20 Kwi 2010, 18:28
Temat postu:

kreski


Dzękuję wszystkim serdecznie za sugestie , szczególnie ostatniemu Forumowiczowi RAFAL 397---NALEŻY SIĘ DUZY BROWAR-- Właśnie te dwie kreski ---tej wiedzy nam zabraklo -przestawione było o 4 zęby-dzisiaj w godzinkę ustawienie zostało poprawione ------błąd 1008- udało sie wykasować (czujnik położenia wałka rozrządu) ----wraca jednak błąd -jesli dobrze pamietam 1088--za wysokie ciśnienie magistrali --zimny silnik zapala idealnie --na ciepło jest różnie -------auto ma przejechane 180 tyś ---wymieniłem rozrząd z napinaczem i pompą wody , olej w silniku , wkład filtra powietrza i filtr paliwa-co można by sprawdzić? -- pozdrawiam
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 20 Kwi 2010, 18:28
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum RENAULT Forum Strona Główna -> ( Renault Kangoo ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Renault Kangoo »

Opinie o samochodach Renault Kangoo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Renault Kangoo ) Porady, problemy techniczne


RenaultKoleos

59 900

2017r.

246 217 km

mazowieckie

RenaultKangoo

39 500

2016r.

178 100 km

wielkopolskie

RenaultMegane

74 990

2022r.

84 000 km

śląskie

RenaultClio

10 900

2010r.

281 000 km

mazowieckie

RenaultClio

41 380

2020r.

74 990 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System